ΕΙΑΣ: Η δύναμη των Social Media στην Ασφαλιστική Αγορά

185

 

Τα νέα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τα κοινωνικά δίκτυα γενικότερα, αποτελούν το σύγχρονο τρόπο αλληλοεπίδρασης των επιχειρήσεων με το εξωτερικό τους περιβάλλον, γεγονός που οδηγεί στην αναγκαιότητα τόσο της κατανόησης της προστιθέμενης αξίας των νέων αυτών μέσων, όσο και της αποτελεσματικής χρήσης τους στο πλαίσιο της βελτίωσης της επικοινωνίας και της απόκτησης στρατηγικού ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.

Στο πλαίσιο αυτό το ΕΙΑΣ πραγματοποιεί την Tρίτη 16 Απριλίου: 14.30 – 20.30 σχετικό σεμινάριο, διάρκειας 7 εκπαιδευτικών ωρών.
Εισηγητές του θα είναι οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης: κα Μαριλένα Δραγώνα και κ. Γιάννης Μαυρίκης.

Το σεμινάριο αποσκοπεί στην παροχή κατάλληλων: 
α) γνώσεων σχετικά με το σύγχρονο επιχειρηματικό επικοινωνιακό περιβάλλον και τον τρόπο υλοποίησης των σύγχρονων μορφών μάρκετινγκ, αξιοποιώντας τα νέα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, και 
β) δεξιοτήτων σχετικά με την εξοικείωση και τη χρήση των κυριότερων μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Στο πρώτο μέρος θα αναπτυχθούν οι βασικές  έννοιες και θα γίνει μία εισαγωγή στη νέα στρατηγική marketing, ενώ στο δεύτερο μέρος περιλαμβάνει πρακτική  εξάσκηση (Workshop) και βήμα προς  βήμα προσέγγιση

Το Σεμινάριο απευθύνεται στα στελέχη και τους επαγγελματίες του ασφαλιστικού χώρου που έχουν εξοικείωση με την πληροφορική τεχνολογία (διαχείριση e-mail, περιήγηση στο web), απλή χρήση εφαρμογών γραφείου και επιθυμούν να ενημερωθούν για τις τελευταίες εξελίξεις στα social media, να γνωρίσουν και να χρησιμοποιήσουν επαγγελματικά τα νέα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media). 

Απευθύνεται επίσης και σε όσους έχουν ήδη εξοικείωση με τα social media και επιθυμούν να εμπλουτίσουν περισσότερο τις γνώσεις τους, ώστε να είναι σε θέση να επιλέγουν τα κατάλληλα μέσα να σχεδιάζουν και να διαχειρίζονται προγράμματα marketing μέσω των social media.  

Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου, οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση:
• Να αναγνωρίζουν και να ερμηνεύουν το γενικό περιβάλλον των μέσων κοινωνικής δικτύωσης 
• Να διακρίνουν και να καταγράφουν τις ευκαιρίες και τα οφέλη που προσφέρουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στις επιχειρήσεις τους 
• Να σχεδιάζουν, να διαχειρίζονται και να οργανώνουν την παρουσία της επιχείρησης τους στα τρία κυριότερα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Twitter, Linkedin)

Αιτήσεις Συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι την Τετάρτη 10 Απριλίου 2013. 

Περισσότερες πληροφορίες εδώ.

Προηγούμενο άρθροΕΙΑΣ: Λειτουργία Εγγυητικού Κεφαλαίου Ζωής & Επικουρικού Κεφαλαίου
Επόμενο άρθροARAG: Θέσεις για εκπαίδευση ανέργων επιστημόνων στη Γερμανία