Διαμεσολαβητές και καταναλωτές να ενώσουν τη φωνή τους
Η στήριξη του Θεσμού της Ιδιωτικής Ασφάλισης απαιτεί στις μέρες μας, πέραν της εγρήγορσης των ασφαλιστών και ιδιαίτερα των διαμεσολαβούντων, και τη σύμπραξη των ασφαλιζομένων.
Τα διάφορα κέντρα και κυρίως εκείνα τα οποία ιδεοληπτικά είναι εναντίον του θεσμού της Ιδιωτικής Ασφάλισης, πρέπει επιτέλους να λάβουν τις απαντήσεις από εκείνους που αγοράζουν τις υπηρεσίες που προσφέρει ο Θεσμός, σε αντίθεση με εκείνους που υποχρεώνονται και μάλιστα με τον… χωροφύλακα να καταβάλλουν εισφορές, για να εκλιπαρούν στη συνέχεια όχι για τις αντιπαροχές αλλά για ό,τι έχει ευχαρίστηση το Κράτος.
Τα εκατομμύρια των καταναλωτών που καταφεύγουν στην Ιδιωτική Ασφάλιση, προκειμένου να εξασφαλίσουν τις περιουσίες τους, την υγεία τους και τις συντάξεις τους, είναι οι κατεξοχήν αρμόδιοι πολίτες για να δώσουν τις απαντήσεις εκείνες που επιζητούν οι εκάστοτε κυβερνώντες, αλλά και οι πέριξ αυτών αβανταδόροι ενός συστήματος που, εκ των πραγμάτων, κατέρρευσε παγκοσμίως.
Η σεμνή στάση των ασφαλιστών και η επιλογή τους να μην ανταγωνίζονται το αγαθό της Κοινωνικής Ασφάλισης, που πράγματι με αίμα και ιδρώτα είχαν κατακτήσει οι γενεές των εργαζομένων, έχει παρεξηγηθεί, έχει παρερμηνευθεί και “βολεύει” τους ταγούς εκείνους, που θέλουν τους πολίτες εξαρτώμενους και ποδηγετούμενους.
Εκείνοι που δύνανται να απαλλάσσουν το Κοινωνικό Κράτος από την πρόνοια και την προστασία που ούτως ή άλλως στις μέρες μας εκ των πραγμάτων έχει καταστεί στοιχειώδης και ανεπαρκής, οφείλουν να κινητοποιηθούν και να καταθέσουν τους λόγους για τους οποίους επέλεξαν την Ιδιωτική Ασφάλιση.
Πρέπει να υπερασπισθούν το δικαίωμα να τους αναγνωρίζεται έμπρακτα η συμβολή τους στο να μην επιβαρύνουν το γενικότερο, οικονομικά ασθενέστερο, κοινωνικό σύνολο. Οφείλουν και πρέπει να τονίζουν την ανάληψη της ευθύνης αλλά και του παραδείγματος που ενσαρκώνουν στο αγαθό της αποταμίευσης, καθώς και της συσσώρευσης κεφαλαίων για τις επενδύσεις, στις οποίες πρωταγωνιστούν οι ασφαλιστικές εταιρείες.
Οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές, και όχι φυσικά οι τραπεζικοί υπάλληλοι που πουλάνε ασφάλειες ούτε και τα direct δίκτυα, θα πρέπει να παροτρύνουν τους πολίτες-πελάτες τους, συνειδητοποιημένα και μεθοδικά, να καταθέτουν τις εμπειρίες τους δημόσια και ιδιαίτερα προς τα, κατά κανόνα, άσχετα πολιτικά πρόσωπα, για την αξιοπρέπεια, την αμεσότητα και την πληρότητα με τις οποίες καταβάλλονται οι συμβατικές υποχρεώσεις προς το πρόσωπό τους και τις επιχειρήσεις τους από τις ασφαλιστικές εταιρείες.
Ακόμα και τα παράπονά τους προς τις ασφαλιστικές εταιρείες και τον Θεσμό οφείλουν και πρέπει οι καταναλωτές να τα δημοσιοποιούν, για να έχουμε μέτρο σύγκρισης ως προς τις αντίστοιχες συμπεριφορές και πρακτικές της Κοινωνικής Ασφάλισης.
Προτρέπουμε τους διαμεσολαβούντες να καλέσουν μεθοδικά τους φίλους πελάτες τους ασφαλιζόμενους, ιδιαίτερα σ’ αυτήν τη συγκεκριμένη συγκυρία που βιώνουμε στην ελληνική πραγματικότητα, να καταθέσουν τις επιλογές τους και να τοποθετηθούν, προκειμένου το γκρίζο τοπίο της ημιμάθειας εκείνων που ρυθμίζουν τις τύχες μας να αποσαφηνιστεί και ο καθένας να αναλάβει τις ευθύνες του.
Θέλουμε να πιστεύουμε –και μένει αυτό να αποδειχθεί– ότι η σιωπηλή πλειοψηφία των νοικοκυραίων πολιτών-καταναλωτών είναι η μόνη δύναμη που μπορεί να διαλύσει τους μύθους όλων όσων σκόπιμα και υστερόβουλα ή ακούσια και ιδεοληπτικά μάχονται τον Θεσμό της Ιδιωτικής Ασφάλισης.
Αν οι χιλιάδες των διαμεσολαβούντων ενώσουν τη φωνή τους με τα εκατομμύρια των καταναλωτών που εμπιστεύονται την Ιδιωτική Ασφάλιση, δύσκολα πιστεύουμε πως θα τολμήσουν να διατυπώσουν τις αντιρρήσεις τους τόσον οι γραφικοί πολιτικοί όσον και οι επαγγελματίες συνδικαλιστές.