Γιατί η Generali συνιστά παράδειγμα προς μίμηση;
Όλες οι ασφαλιστικές εταιρείες ισχυρίζονται αλλά και επιδιώκουν, στο μέτρο των δυνατοτήτων τους, να αξιοποιούν τη μεγαλύτερη επένδυσή τους, που δεν είναι άλλη από τους ανθρώπους των δικτύων.
Τα ανθρωποκεντρικά δίκτυα, όσο κι αν αλλάζουν οι καιροί, όσο κι αν η τεχνολογία προοδεύει, δεν υποκαθίστανται, αλλά αντίθετα ενδυναμώνουν τη θέση τους και προσδίδουν στις ασφαλιστικές υπηρεσίες ιδιαιτερότητα.
Χωρίς να παραγνωρίζει κανείς την αξία των εναλλακτικών δικτύων, αξίζει να σημειωθεί ότι υπάρχουν εταιρείες που επενδύουν τεράστια ποσά στην τεχνολογική υποστήριξη αυτών των εναλλακτικών δικτύων και υπάρχουν και εταιρείες που διαθέτουν τεράστια κονδύλια για την τεχνολογική υποστήριξη των απαιτήσεων του ανθρωποκεντρικού δικτύου.
Στις σκέψεις αυτές οδηγούμαστε χωρίς δίλημμα, όταν παρακολουθούμε την προσπάθεια που καταβάλλει η Διοίκηση της ασφαλιστικής εταιρείας Generali στην Ελλάδα, προκειμένου να αποδεικνύει την «ετοιμότητα της μηχανογραφικής υποδομής της Εταιρείας στις σύνθετες απαιτήσεις των δικτύων της».
Η καταβολή των προμηθειών για τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή σε πραγματικό χρόνο αποτελεί όλων των ασφαλιστικών εταιρειών επιλογή, θεωρητικά. Το γεγονός ότι η Generali το κατέστησε υπηρεσία καθημερινής πρακτικής, τη φέρνει στη θέση του παραδείγματος προς μίμηση.
Δ.Ρ.