Άρθρα

Βασίλης Τουπής: Αναντικατάστατος ο ασφαλιστής

Ο κ. Τουπής συνεργάζεται με την Ευρωπαϊκή Πίστη από το 1998, ενώ το 2010 ανέλαβε καθήκοντα Δ/ντή Πωλήσεων. Eξηγεί γιατί ο ρόλος του ασφαλιστή θα παραμείνει αναντικατάστατος, απαριθμεί τα καινοτόμα προϊόντα της Εταιρείας, επικοινωνεί τους στόχους της Δ/νσής του και μιλά για τα χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτει ένας manager, για να μπορεί να ανταποκρίνεται στο έργο του.

Ποια είναι τα καινοτόμα προϊόντα – υπηρεσίες που παρέχει η Ευρωπαϊκή Πίστη στο Δίκτυο Πωλήσεων;
Η Ευρωπαϊκή Πίστη έχει δημιουργήσει όλα αυτά τα χρόνια προϊόντα πλήρως εναρμονισμένα με τις ανάγκες της ελληνικής κοινωνίας – οικογένειας, όπως ενδεικτικά:

  • Ο Ασφαλιστικός Γονέας, που προσφέρεται αποκλειστικά από την Ευρωπαϊκή Πίστη και είναι ένα πρόγραμμα χωρίς κόστος για όλους τους Έλληνες, άμεσα συνδεδεμένο με την πιο συνηθισμένη πράξη, τις καθημερινές μας αγορές.
  • Το Ιδιωτικό Σύστημα Συνταξιοδότησης, ένα σύγχρονο πρόγραμμα αποταμίευσης, ένα ευέλικτο συνταξιοδοτικό πρόγραμμα που προσφέρει εγγυημένη απόδοση και δυνατότητα πρόσθετου επενδυτικού κέρδους.
  • Το Ιδιωτικό Σύστημα Υγείας, όπου ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να επιλέξει τις παροχές που επιθυμεί, βάσει των προσωπικών του αναγκών και των οικονομικών του δυνατοτήτων. Έχει την ελευθερία να επιλέξει τον Γιατρό, το Νοσηλευτικό Ίδρυμα, τη θέση νοσηλείας και τις υπόλοιπες παροχές του συστήματος.

Η Ευρωπαϊκή Πίστη ασκεί όλους τους κλάδους ασφάλισης με ένα σύγχρονο μηχανογραφικό σύστημα, που επιτρέπει σε όλους τους Συνεργάτες της την: πλήρη και on-line εκπαίδευση – επαναπιστοποίηση. άμεση εκτύπωση όλων των συμβολαίων όλων των Κλάδων. πλήρη παρακολούθηση χαρτοφυλακίου. πλήρη και άμεση ενημέρωση των οικονομικών στοιχείων της Εταιρείας. οn-line προσφορά σε όλους τους Κλάδους. μεγάλη ευχέρεια πληρωμών των πελατών (12 Άτοκες Δόσεις, Ταχυπληρωμή, Πάγια Εντολή).

Ποιο χαρακτηριστικό παραμένει ίδιο όλα αυτά τα χρόνια που είστε στην Εταιρεία;
Στην Ευρωπαϊκή Πίστη, όλα αυτά τα χρόνια, δίνουμε ιδιαίτερη σημασία στο Δίκτυο Πωλήσεών μας. Πιστεύουμε ότι ο ρόλος του ασφαλιστή δεν μπορεί να αντικατασταθεί από καμία ιστοσελίδα ή κάποιο πρόγραμμα τιμολόγησης (το internet δεν μπορεί να αντικαταστήσει τον ασφαλιστικό σύμβουλο, όπως ο λοστός δεν μπορεί να αντικαταστήσει το χέρι μας).

Ο ασφαλιστής είναι αυτός που θα μπορέσει να διακρίνει τις ασφαλιστικές ανάγκες του πελάτη και να  δώσει την καλύτερη προσφορά, που θα συνδυάζει την καλύτερη τιμή με τις παρεχόμενες καλύψεις. O ασφαλιστής είναι αυτός που θα είναι δίπλα στον πελάτη σε περίπτωση ατυχήματος. Αυτές οι υπηρεσίες δεν μπορούν να αντικατασταθούν από το internet.

Η εμπειρία, η γνώση του ασφαλιστή και η άμεση επικοινωνία που έχει με τον πελάτη του, είναι απαραίτητη προϋπόθεση για να απολαμβάνει ο πελάτης ασφαλιστικές υπηρεσίες υψηλού επιπέδου.

Ποιοι είναι οι στόχοι σας για την περαιτέρω ανάπτυξη της Διεύθυνσης Πωλήσεών σας;
Η ανάπτυξη της Διεύθυνσης Πωλήσεων όλα αυτά τα χρόνια είναι απόλυτα εναρμονισμένη με την ανάπτυξη  της Εταιρείας μας. Έχουμε συγκεκριμένο Σχέδιο Δράσης:

1. Επενδύουμε σημαντικά στην Εκπαίδευση του Δικτύου Πωλήσεων, φροντίζοντας για τη διαρκή και ποιοτική εκπαίδευση των ανθρώπων μας μέσα από σαφές και καταγεγραμμένο ετήσιο πρόγραμμα εκπαίδευσης, που έχει ως στόχο τη βελτίωση της παραγωγικότητας και, κατά συνέπεια, τη βελτίωση των εισοδημάτων των Συνεργατών μας.

2. Διεξάγουμε εκπαιδευτικά σεμινάρια Προϊόντων, Τεχνικών πωλήσεων και ανάπτυξης πελατολογίου και Μηχανογραφικού Συστήματος.

3. Δημιουργούμε τις κατάλληλες συνθήκες για την προσέλκυση Συνεργατών, καθώς αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους στόχους της Διεύθυνσής μας. Μέσα από συγκεκριμένο πλάνο ενημέρωσης υποψηφίων συνεργατών για τα οφέλη μιας πιθανής συνεργασίας με την Ευρωπαϊκή Πίστη, πιστεύω ότι θα καταφέρουμε να μας εμπιστευθούν και να συνεργαστούν μαζί μας αρκετοί συνάδελφοι. Επιπρόσθετα, η δημιουργία Νέων Ασφαλιστικών Συμβούλων αποτελεί επίσης έναν σημαντικό στόχο.

4. Διατηρούμε και, όπου χρειάζεται, βελτιώνουμε στα πρότυπα της Εταιρείας μας τους ποιοτικούς συντελεστές της Δ/νσης Πωλήσεων ως μέρος του καθημερινού προγράμματος.

Ποια χαρακτηριστικά πρέπει να έχει ένας Manager για να ανταποκριθεί στο σημερινό περιβάλλον;
Τα κυριότερα χαρακτηριστικά ενός Manager είναι:

  • Ακεραιότητα και Εμπιστοσύνη: Όσο μεγαλύτερη εμπιστοσύνη έχουν οι συνεργάτες προς τον Manager, τόσο πιο ανοικτοί και υποστηρικτικοί είναι στις αλλαγές που πρέπει να γίνουν σε μια εταιρεία. Επιπρόσθετα, η εμπιστοσύνη εδραιώνει την πίστη του πελάτη στην εταιρεία.
  • Ο τρόπος σκέψης: Ο Manager θα πρέπει να βλέπει τη μεγάλη εικόνα.
  • Διαχείριση εαυτού: Η διαχείριση του εαυτού του σημαίνει αυτοεπίγνωση για τις συμπεριφορές, τις σκέψεις και τα συναισθήματα.
  • Επικοινωνία: Επικοινωνία σημαίνει εποικοδομητικός διάλογος και όχι μονόλογος, ανοικτό μυαλό, καλή πρόθεση, μηνύματα συγκεκριμένα, απλά και ξεκάθαρα.
  • Ανθεκτικότητα: Η διαχείριση του stress κάτω από συνθήκες πίεσης, είναι σημαντικό χαρακτηριστικό.
  • Ανάπτυξη ανθρώπινου δυναμικού: Η ανάπτυξη των συνεργατών μέσα από εκπαιδευτικά προγράμματα, τα οποία επικεντρώνονται σε γνώση, δεξιότητες, ικανότητες, προσωπική ανάπτυξη, δημιουργούν δέσμευση και αποδίδουν τα μέγιστα.    

Εγγραφείτε στο NewsLetter μας