Εταιρείες

Απόλυτη η ψηφιακή λειτουργία της Interamerican έως το 2020

Η Interamerican μετασχηματίζεται ταχύτατα και εντυπωσιακά κατά την τελευταία πενταετία σε ψηφιακό ασφαλιστικό οργανισμό, με γνώμονα την καινοτομία και την αντίληψη ότι ο έλεγχος του κόστους και η βιώσιμη ανάπτυξη στις ασφαλιστικές δραστηριότητες θα καθοριστεί, κυρίως, από τις εφαρμογές της ψηφιακής τεχνολογίας. Όπως αναφέρεται σε σχετικό δελτίο τύπου, μία σειρά αλληλένδετων ψηφιακών εφαρμογών “απογειώνουν” οργανωτικά και λειτουργικά την Interamerican, προσθέτοντας σημαντική αξία στα παρεχόμενα ασφαλιστικά προγράμματα και τις υπηρεσίες. Κατά την τελευταία πενταετία, οι σχετικές επενδύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί, ξεπερνούν τα 20 εκατ. ευρώ.

Τομείς εστίασης της ψηφιακής κατεύθυνσης της εταιρείας αποτελούν:

  • οι πελάτες, με κατά προτεραιότητα τεχνολογική υποστήριξη της ασφάλισης και ποιοτικό αποτέλεσμα εξυπηρέτησης σε όλες τις φάσεις και διαδικασίες,
  • τα δίκτυα πωλήσεων, για τη βελτίωση των παραγωγικών αποτελεσμάτων με τη χρήση της τεχνολογίας και τη διεύρυνση των δυνατοτήτων διαχείρισης πλήθους πελατών,
  • η συνεχής ανάλυση και αξιοποίηση των δεδομένων σε συνδυασμό με τη χωρίς όρια διαχείριση big data
  • η μείωση του λειτουργικού κόστους, με συνεπαγόμενο το όφελος για τους πελάτες στον έλεγχο των ασφαλίστρων,
  • η αναβάθμιση και εγκατάσταση νέων συστημάτων ασφάλειας των πληροφοριακών συστημάτων.

Στο πλαίσιο αυτό, η Interamerican έχει προχωρήσει στη δημιουργία και λειτουργική ενσωμάτωση πρωτοποριακών ψηφιακών εφαρμογών, όπως είναι τα συστήματα:

  • OnE (Operations ‘n’ Excellence), η ενιαία πλατφόρμα για τις λειτουργίες έκδοσης συμβολαίων και αποζημίωσης όλων των κλάδων Γενικών Ασφαλίσεων.
  • i-Care, για τη βελτιστοποίηση της ποιότητας των υπηρεσιών και της ταχύτητας διαχείρισης των αιτημάτων αποζημιώσεων Ζωής και Υγείας.
  • Genius, για ένα πιο δυναμικό και αντικειμενικό underwriting – εκτίμηση κινδύνου σε Ζωή και Υγεία.
  • 360° Customer View, με MDM και CRM πλατφόρμες για έλεγχο διασφάλισης ποιότητας δεδομένων και υπηρεσίες προς τους πελάτες, αντιστοίχως.
  • Enterprise Datawarehouse και εργαλεία-τεχνικές για Fraud Detection, που έρχονται να ολοκληρώσουν φέτος τη μεγάλη επένδυση στον τομέα των data.

Για όλα αυτά, που υπηρετούν άριστα και τις προδιαγραφές οργάνωσης για την ικανοποίηση των απαιτήσεων της οδηγίας Solvency II, η Interamerican έχει επενδύσει σημαντικά και σε συστήματα ασφάλειας τελευταίας τεχνολογίας. Παράλληλα, έχει εξελίξει εντυπωσιακά το «ψηφιακό γραφείο» (με χρήση έξυπνων κινητών τηλεφώνων και τάμπλετ) του Συνεργάτη Πωλήσεων, παρέχοντας την πρότυπη, πρωτοποριακή στην αγορά πλατφόρμα “askme”. Η εταιρεία, εξάλλου, είναι η πρώτη που εισήγαγε και ανέπτυξε την απευθείας ψηφιακή πώληση ασφαλειών με την Anytime (από το 2006). Η νέα πλατφόρμα της Anytime βασίζεται σε ό,τι πιο σύγχρονο τεχνολογικά, με μοναδικές λειτουργικές όπως Α/Β testing, personalization και με χρήση digital marketing τεχνικών, σημειώνεται σχετικά.

«Η Interamerican βασίζει στην ψηφιακή τεχνολογία καινοτόμες πρωτοβουλίες της στο επίπεδο του σχεδιασμού ασφαλιστικών προϊόντων νέας αντίληψης. Παράδειγμα αποτελεί η ευρύτατη χρήση της τηλεματικής στην Οδική Βοήθεια, ενώ νέες προτάσεις της εταιρείας πρόκειται να ανακοινωθούν σύντομα, μοναδικές στην ελληνική ασφαλιστική αγορά. Στο επίπεδο των συνεργασιών, η εταιρεία τροφοδοτεί μεγάλα πρακτορεία με την ψηφιακή εμπειρία της μέσω της διασύνδεσης (interfaces) με τις ψηφιακές υποδομές της, επιζητώντας τη βέλτιστη συνεργασία», επισημαίνει ο Γιάννης Καντώρος, (φωτ.) Γενικός Διευθυντής Εργασιών.

Τα 13 συνολικά βραβεία που έχει κατακτήσει για τις ψηφιακές εφαρμογές και τα λειτουργικά συστήματά της η Interamericanστον θεσμό κύρους Business IT Excellence Awards, κατά τα τελευταία τέσσερα χρόνια, αποδεικνύουν ότι η εταιρεία έχει ανοίξει τον δρόμο για το επιχειρησιακό μοντέλο του μέλλοντος στις ασφαλιστικές δραστηριότητες, σημειώνεται εν κατακλείδι στο δελτίο τύπου.

Εγγραφείτε στο NewsLetter μας