Αιτία αλλαγής ασφαλιστικής η κλοπή προσωπικών δεδομένων
Σχεδόν οι μισοί των ερωτηθέντων, σε πρόσφατη διαδικτυακή έρευνα της Cintas Corporation στις Ηνωμένες Πολιτείες, θα άλλαζαν ασφαλιστική εταιρεία, αν οι προσωπικές πληροφορίες τους είχαν κλαπεί.
Πιο συγκεκριμένα, το 46% των ερωτηθέντων στην έρευνα –η οποία διενεργήθηκε στα τέλη Αυγούστου από τη Harris Interactive για λογαριασμό της Cintas και με τη συμμετοχή 2.061 ατόμων άνω των 18 ετών– θα άλλαζαν ασφαλιστική.
«Κάθε παραβίαση δεδομένων σημαίνει κόστος, συμπεριλαμβανομένων της απώλειας παραγωγικότητας, της καταστροφής της φήμης και, το σημαντικότερο, της μείωσης εσόδων, όταν οι πελάτες μεταφέρουν τις δουλειές τους αλλού», δηλώνει ο Δ/ντής Marketing της Cintas, κ. John Otten, σε δημοσίευμα του canadianunderwriter.ca, τονίζοντας την ανάγκη να δοθεί προτεραιότητα στην ασφάλεια.
Η Cintas αναφέρει ότι τα αποτελέσματα της δημοσκόπησης παρέχουν πληροφορίες για τα είδη των επιχειρήσεων που θα εγκατέλειπαν οι καταναλωτές αν τα προσωπικά τους δεδομένα διέρρεαν. Το 55% αυτών θα άλλαζαν τράπεζα, 42% θα πήγαινε σε άλλο φαρμακείο, 40% θα έψαχνε άλλο γιατρό, 39% νέο δικηγόρο και 35% αυτών δεν θα ξαναπήγαιναν στο ίδιο νοσοκομείο.