Συστήματα πολυσχιδούς εξυπηρέτησης πελατών και ανάπτυξης πωλήσεων

1782
eias logo

Από τους Physical στους Digital πελάτες μας

Γνωρίζουμε ότι συχνά οι πελάτες που είναι δυσαρεστημένοι με τις υπηρεσίες που τους παρέχονται δεν παραπονιούνται ή, ουσιαστικά, δεν μας προϊδεάζουν για τα παράπονα που έχουν από εμάς. Απλώς φεύγουν και δεν ξαναγυρνούν.  Πραγματικά, πόσο γνωρίζουμε τους πελάτες μας και τη διαχρονική εξέλιξή τους; Εξακολουθούμε να τους θεωρούμε πολίτες της πόλης μας ή έχουν εξελιχθεί σε «πολίτες» του internet;  Επειδή τους βλέπουμε, τους ακούμε, τους μιλάμε και τους αγγίζουμε πιστεύουμε ότι είναι physical. Μήπως όμως έχουν εξελιχθεί σε digital;  Εμείς, είτε είμαστε άνθρωποι του Marketing, είτε των Πωλήσεων, είτε των Operations και του Back Office, είτε εξειδικευόμαστε στην εξυπηρέτηση πελατών, έχουμε αντιληφθεί αυτές τις εξελίξεις και, κυρίως, τις έχουμε επαρκώς ενσωματώσει στα συστήματα και τις μεθόδους εργασίας μας;

Σκοπός αυτού του σεμιναρίου είναι να εξοπλίσει τους συμμετέχοντες με νέα τεχνογνωσία και υπερσύγχρονες δεξιότητες, ακόμη και ψηφιακές,  που θα επικαιροποιήσουν περαιτέρω, στο μέγιστο δυνατό βαθμό, την επαγγελματική τους τεχνογνωσία, προς την κατεύθυνση διαμόρφωσης άριστων πελατοκεντρικών συστημάτων και μεθόδων δουλειάς και θετικών συνθηκών επίτευξης μεγάλων πωλήσεων. Το πρόγραμμα αξιοποιεί τα πρωτοποριακά μοντέλα WAYMISH,  ServPerf, ServQual και για τη βελτίωση της παροχής των υπηρεσιών.

Το νέο αυτό Σεμινάριο είναι διάρκειας πέντε (5) εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) την Πέμπτη 27 Ιουλίου 2017: 15.30 – 19.45

Εισηγητής του Σεμιναρίου είναι ο κ. Σωτήρης Κλήμης, Σύμβουλος Επικοινωνίας και Ανάπτυξης Πωλήσεων, με εξειδίκευση σε θέματα συγκρότησης πελατοκεντρικών μοντέλων ανάπτυξης εργασιών και πωλήσεων.

Σε ποιους απευθύνεται

Σε Στελέχη Marketing, Πωλήσεων, Εξυπηρέτησης Πελατών και Εκπαίδευσης Ασφαλιστικών Εταιρειών, Τραπεζικών Οργανισμών και άλλων επιχειρήσεων που ενδιαφέρονται να αναπτύξουν αποτελεσματικά μοντέλα πρόσκτησης και διατήρησης πελατών.  Επίσης, σε πωλητές όλων των κλάδων και, ειδικότερα, σε Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές όλων των βαθμίδων, που επιθυμούν να εμπλουτίσουν περαιτέρω το πελατολόγιο τους  και να το ενισχύσουν με την είσοδο νέων πελατών της γενιάς των 20, των 30, των 40 αλλά και εκείνων που αποτελούν τη λεγόμενη Affluent Market των υψηλών απαιτήσεων.

Μετά το πέρας του εκπαιδευτικού προγράμματος οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:

  • Αναγνωρίζουν του πολλά υποσχόμενους πελάτες του σήμερα και του αύριο
  • Εκπέμπουν σύγχρονα μηνύματα που οι πελάτες εκτιμούν ως ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα
  • Αξιοποιούν νέες τεχνολογίες επικοινωνίας και εξυπηρέτησης πελατών
  • Προσδιορίζουν το επιθυμητό και αμοιβαίως επωφελές επίπεδο παροχής υπηρεσιών προς τους πλέον απαιτητικούς πελάτες τους
  • Αναπτύξουν ένα υπερσύγχρονο όραμα εξυπηρέτησης πελατών, υποστηριζόμενο, από τα κατάλληλα στοιχεία στρατηγικής, τακτικής και δράσης
  • Εφαρμόζουν τα πλέον αποτελεσματικά «εργαλεία» που οδηγούν στο ισορροπημένο κλείσιμο διατηρήσιμων πωλήσεων
  • Εφαρμόζουν με μεγάλη αποτελεσματικότητα τη μεθοδολογία του συγκεκριμένου προγράμματος, που προβάλλει και αναπτύσσει την ιδέα “From Service to Sales”.

Αιτήσεις Συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι και την Δευτέρα 24 Ιουλίου 2017.

Διαβάστε περισσότερα – Αίτηση συμμετοχής

Προηγούμενο άρθροARAG Thinkspace: Το πιλοτικό online πρόγραμμα έρευνας αγοράς της ARAG
Επόμενο άρθροΟι Δείκτες Φερεγγυότητας δεν είναι το άπαν