Sales Point: Η Interamerican εισάγει ένα νέο μοντέλο επικοινωνίας στη διαμεσολάβηση

23
Interamerican Sales Point

Tην πιλοτική εφαρμογή ενός νέου τύπου εξωστρεφούς σημείου πώλησης έρχεται να προσθέσει η Interamerican στο ευρύτερο σχέδιο ανάπτυξης της διανομής, στο οποίο η Εταιρεία έχει προτάξει την ανάπτυξη του εταιρικού Δικτύου Πωλήσεων (Agency) με το τριετές σχέδιο «Genesis».

Με το «Sales Point» η Interamerican εισάγει έναν ευέλικτο τρόπο προσωπικής επικοινωνίας μεταξύ συνεργάτη και πελάτη, με γνώμονα την αμεσότητα και ταχύτητα ενημέρωσης και εξυπηρέτησης, δημιουργώντας ένα πρότυπο κέντρο αναφοράς για την ασφαλιστική διαμεσολάβηση.

Η εταιρεία έχει θέσει σε λειτουργία, ήδη, το πρώτο «Sales Point» στην πλατεία του πύργου Αθηνών στους Αμπελοκήπους, σε ιδιόκτητο ισόγειο χώρο. Το ασφαλιστικό «περίπτερο», που υποστηρίζεται από τους συνεργάτες του Διοικητικού Γραφείου Πωλήσεων της Interamerican το οποίο στεγάζεται στον πύργο, εξυπηρετεί πλήρως σε ένα σύγχρονο, πρωτοποριακό περιβάλλον:

  • το πελατειακό κοινό – από την παροχή πληροφοριών μέχρι τις ασφαλιστικές ανάγκες
  • τους διερχομένους δυνητικούς πελάτες, που ενδιαφέρονται να συζητήσουν την ασφάλισή τους διαθέτοντας ελάχιστο χρόνο
  • τους ασφαλιστικούς συμβούλους της εταιρείας, ως σημείο για τη διεκπεραίωση εργασιών με χρήση των λειτουργικών υποδομών και της προηγμένης ψηφιακής υποστήριξης
  • τις συναντήσεις των unit managers και των συνεργατών με υποψηφίους νέους συνεργάτες για τις πωλήσεις
  • τη διενέργεια ερευνών αγοράς – σε πρώτη φάση για την ασφάλιση υγείας.

«Επιζητούμε να αυξήσουμε την ευκολία προσωπικής προσέγγισης και επικοινωνίας μεταξύ της εταιρείας – των συνεργατών και ενδιαφερομένων για ασφάλιση ή ασφαλιστική σταδιοδρομία, προσθέτοντας αξία στα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που έχουμε αναπτύξει στην Interamerican», τονίζει ο Μανώλης Κούτης, Διευθυντής Διοικητικών και Associated Γραφείων Πωλήσεων και υπεύθυνος για τη λειτουργία του πρώτου «Sales Point», το οποίο δίνει μία νέα διάσταση στη διαμεσολάβηση.

Επισημαίνεται ότι, στο πλαίσιο του σχεδίου «Genesis» για την ανάπτυξη του εταιρικού Δικτύου Πωλήσεων, κατά το πρώτο έτος υλοποίησης η εταιρεία πρόσθεσε 685 νέους, πιστοποιημένους συνεργάτες, με τους εννέα στους δέκα να προέρχονται από οργανική ανάπτυξη. Ο δείκτης ανανέωσης του Δικτύου καταδεικνύει σημαντική ενίσχυση με 1,7 εισόδους νέων συνεργατών να αντιστοιχούν σε κάθε αποχώρηση. Σημαντικά υψηλότερη είναι και η βιωσιμότητα των νέων συνεργατών –ένας στους δύο, σε βάθος τριετίας– σε σχέση με τα διεθνή standards της LIMRA για την επιτυχή βιωσιμότητα.