Να γιατί είναι εθνικό κεφάλαιο η Εθνική Ασφαλιστική

19
Πετσαλακης Γιάννης Εθνική Ασφαλιστική

Ο κ. Γιάννης Πετσαλάκης, Προϊστάμενος της Υποδιεύθυνσης Ζημιών της Δ/νσης Πυρός και Τεχνικών Ασφαλίσεων της Εθνικής Ασφαλιστικής, μιλά για τις αποζημιώσεις που καταβλήθηκαν το 2016, επισημαίνοντας χαρακτηριστικά: «Ξεκινούμε σε κάθε περίπτωση με το να τοποθετούμε τους εαυτούς μας στη θέση του ασφαλισμένου».  

125 χρόνια τώρα η Εθνική Ασφαλιστική θέτει στο επίκεντρο των εργασιών της τον άνθρωπο, μέσα απ’ όλες τις εργασίες της, ασφαλώς και μέσα από τον κλάδο των εμπράγματων ασφαλίσεων. Με τη δύναμη που της δίνουν οι 1.000 εργαζόμενοι και οι 4.500 συνεργάτες της παρέχει τα εχέγγυα που είναι απαραίτητα προκειμένου να αντιμετωπιστούν τα απρόοπτα της ζωής που, δυστυχώς, είναι όλο και συχνότερα, όλο και πιο δύσκολα αντιμετωπίσιμα, καθώς η κρίση έχει κάνει τους ανθρώπους αλλά και τις επιχειρήσεις πιο ευάλωτες.

Το 2016 ήταν μία χρονιά που η Εθνική Ασφαλιστική στάθηκε και πάλι στο πλευρό των ασφαλισμένων της σε σημαντικά ζημιογόνα γεγονότα που τυχαίνει να σημαδεύουν τη λειτουργία των επιχειρήσεων και ακολούθως, το δίχως άλλο, τη ζωή των ανθρώπων που εργάζονται ή σχετίζονται με αυτές. Και ναι, όλοι ξέρουν τι σημαίνει σε τούτους τους χαλεπούς καιρούς, στους οποίους ζούμε, να πέσει έξω μια επιχείρηση, να χαθούν θέσεις εργασίας.

Την περασμένη χρονιά η Εταιρεία μας αποζημίωσε πλήθος περιπτώσεις ζημιογόνων γεγονότων, με ποσά που ξεπέρασαν τα 100.000 ευρώ ανά περίπτωση, με το συνολικό ποσό των αποζημιώσεων να ξεπερνά μέχρι την 30/11 τα 20.000.000 ευρώ.

Η Εταιρεία ηγήθηκε με ποσοστό 70% της μεγαλύτερης ασφαλιστικής αποζημίωσης στη χρονιά. Πρόκειται για εκείνην της πυρκαγιάς στο εργοστάσιο χημικών της Druckfarben και της Sun Chemicals, που καλύπτονταν με συμβόλαιο πυρός και απώλειας κερδών.  Ήταν μια μεγάλη ζημιά, της οποίας ο διακανονισμός ολοκληρώθηκε στο πολύ σύντομο χρονικό  διάστημα για το μέγεθός της, των 8 μηνών από την ημερομηνία του ατυχήματος. Ο στόχος τόσο της Εθνικής Ασφαλιστικής, όσο και των υπόλοιπων συνασφαλιστριών εταιρειών ήταν να μη διακοπεί καθόλου η τροφοδοσία των πελατών της επιχείρησης και να μη χάσει ούτε ένας εργαζόμενος τη θέση εργασίας του, γεγονός που τελικώς επιτεύχθηκε μέσα από ένα συνολικό ποσό αποζημίωσης που έφτασε τα 9.000.000 ευρώ σε ό,τι αφορά το μερίδιο της Εθνικής Ασφαλιστικής.

Η πελατοκεντρική αντίληψη της Εταιρείας δεν είναι μία θεωρία χωρίς αντίκρισμα. Είναι μια φιλοσοφία που όλοι εμείς εργαζόμαστε υπηρετώντας την, ενώ επιχειρούμε καθημερινά, από τα μικρότερα ως τα μεγαλύτερα, να την κάνουμε πράξη. Ο άνθρωπος δεν αποτελεί μία αφηρημένη έννοια. Είναι ο διπλανός μας, είμαστε εμείς οι ίδιοι, που θα θέλαμε την καλύτερη δυνατή διαχείριση σημαντικών και τυχαίων προβλημάτων που μπορεί να εμφανιστούν στη ζωή μας.

Ξεκινούμε σε κάθε περίπτωση με το να τοποθετούμε τους εαυτούς μας στη θέση του ασφαλισμένου και από κοινού –εμείς και ο παθών–  προσπαθούμε για την ταχύτερη και πιο αποτελεσματική αποκατάσταση της ζημιάς που έχει συντελεστεί.

Εκτός από την περίπτωση της Druckfarben που απασχόλησε έντονα τον Τύπο και έτσι είναι ιδιαίτερα γνωστή, αγώνας δρόμου δόθηκε προκειμένου να αποκατασταθούν και οι ζημιές από πλημμύρα σε μεγάλη ξενοδοχειακή μονάδα της Κω, προκειμένου να είναι σε θέση να εξυπηρετήσει τις κρατήσεις της, μετά τη ζημιά που υπέστη. και σε αυτήν την περίπτωση η αποζημίωσή της ξεπέρασε τα 3.280.000 ευρώ.

Κοιτάμε τους πελάτες μας στα μάτια, αφού αυτοί είναι που στηρίζουν τη λειτουργία της Εθνικής Ασφαλιστικής. είναι αυτοί που, απλά, θα λέγαμε ότι στηρίζουν εμάς και τις οικογένειές μας.
Κοιτάμε στα μάτια και τους ανθρώπους μας, διότι ουδέποτε μεταβάλαμε τη φιλοσοφία μας ή επιλέξαμε διαφορετική προσέγγιση από εκείνη που θέτει τον άνθρωπο στο επίκεντρο όλων μας των δραστηριοτήτων.

Προσπαθούμε προσεγγίζοντας τις ανάγκες να βελτιώνουμε τα προϊόντα μας και την ποιότητα της εξυπηρέτησης. Οι σύγχρονες ανάγκες που έχει γεννήσει η κρίση έχουν διαμορφώσει καινούριες απαιτήσεις από τους πελάτες μας. Η σχέση κόστους οφέλους καταγράφεται ως ένα από τα σημαντικότερα ζητήματα που ο πελάτης μελετά πριν συνάψει ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο και ως ένα από τα σημαντικότερα μέσα πειθούς, ώστε να διευρυνθεί ο αριθμός των δυνητικών πελατών, όσων δηλαδή θα απευθυνθούν τελικώς στην ασφαλιστική αγορά για να καλύψουν ανάγκες προστασίας από οποιονδήποτε κίνδυνο.

Έτσι και το 2017 εγκαινιάζουμε νέες καλύψεις κατοικίας, που θα περιλαμβάνουν διαδικασίες ελέγχου ικανοποίησης πελατών και θα διενεργούνται απευθείας από τους ασφαλιζόμενους και τους παραγωγούς τους. Μόνον έτσι μπορούμε να έχουμε την πραγματική εικόνα της ποιότητας υπηρεσιών που προσφέρουμε, να καταγράψουμε τις πιθανές ελλείψεις μας, επομένως και να τις συμπληρώσουμε.
Παράλληλα, θα διαμορφώσουμε ασφαλιστήρια συμβόλαια κατοικίας και επιχειρήσεων, με όρους που να διασφαλίζουν τη σωστή και ακριβοδίκαιη αποζημίωση, με όρους που να διατυπώνονται σε φιλική γλώσσα και, φυσικά, με προσιτά ασφάλιστρα. Εφαρμόζουμε μέσα στο πρώτο εξάμηνο την υπηρεσία άμεσης τεχνικής βοήθειας για άμεση 24ωρη εξυπηρέτηση σε ό,τι αφορά τις κατοικίες οι οποίες έχουν ασφαλιστεί.

Θα παραμείνουμε και αυτήν τη χρονιά στο πλευρό των επιχειρήσεων και των πολιτών οι οποίοι μας επέλεξαν. Αυτό κάνουμε 125 χρόνια τώρα και αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε και στο μέλλον, μιας και γνωρίζουμε, καλύτερα από οποιονδήποτε άλλον στον χώρο, τις πραγματικές ανάγκες των ιδιωτών και επιχειρήσεων που θέλουν να καλυφθούν από κινδύνους που απειλούν την περιουσία τους. Δεν είναι, άλλωστε, τυχαίο ότι η Εθνική έχει χαρακτηριστεί στη συνείδηση των πολιτών ως «η Πρώτη Ασφαλιστική». Είναι πρώτη γιατί αφουγκράζεται πρώτη τις ανάγκες και πρώτη τις εξυπηρετεί.

Είμαστε εθνικό κεφάλαιο στην ασφάλιση και ως τέτοιο λειτουργούμε. Επενδύουμε σε τεχνολογία, επενδύουμε στο ανθρώπινο δυναμικό μας και διαθέτουμε μία σημαντική προστιθέμενη αξία.

Η Εθνική Ασφαλιστική με τις πρωτοποριακές της κινήσεις διαμορφώνει τις συνθήκες στην αγορά, συνθήκες τις οποίες αργότερα τείνει να παρακολουθήσει ο ανταγωνισμός.

Αυτό βέβαια το οποίο δεν θέλουμε να χάσουμε είναι ο ανθρωποκεντρικός χαρακτήρας των ενεργειών μας. Και σ’ αυτό μένουμε σταθεροί 125 χρόνια.