Mobile askMe εφαρμογή

19

Tον καινοτόμο χαρακτήρα της επιβεβαιώνει η Interamerican με την έναρξη της mobile εφαρμογής του «askme», της λειτουργικής πλατφόρμας για τη διαχείριση των πωλήσεων της εταιρείας.

Πρόκειται για πρότυπο εργαλείο πωλήσεων με μεγάλο εύρος χρήσης, που είναι σχεδιασμένο για «έξυπνα» κινητά τηλέφωνα –δηλαδή iPhone ή τηλεφωνικές συσκευές με λειτουργικό σύστημα android, με οθόνη αφής– το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε tablet ή iPad. Η εφαρμογή προσφέρεται στους συνεργάτες του δικτύου πωλήσεων και του μεσιτικού-πρακτορειακού δικτύου της Interamerican, οι οποίοι έχουν πρόσβαση στην πλατφόρμα «askme» από τον υπολογιστή τους.

Η νέα εφαρμογή, μοναδική για την ελληνική ασφαλιστική αγορά, εκσυγχρονίζει, απλοποιεί και συντομεύει δραστικά μέσω της χρήσης του κινητού τηλεφώνου τη διαδικασία πώλησης ασφαλιστικών προγραμμάτων και εξυπηρέτησης, διατήρησης και υποστήριξης των ασφαλισμένων της εταιρείας. Συγκεκριμένα, οι ασφαλιστικοί σύμβουλοι της Interamerican καθώς και όλοι οι συνεργαζόμενοι μεσίτες και πράκτορες, από το κινητό τους:

• μπορούν να τιμολογούν, να εκδίδουν και να αποστέλλουν ηλεκτρονικά όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου, κατοικίας και επιχείρησης, άμεσης οδικής και προσωπικής βοήθειας, σκαφών και αστικής ευθύνης, δηλαδή όλα τα προγράμματα γενικών ασφαλίσεων,
• να έχουν πρόσβαση στα συμβόλαια, να παρακολουθούν τις εισπράξεις και τις ακυρώσεις όλων των κλάδων, καθώς και τις λήξεις συμβολαίων ζωής,
• να ενημερώνουν τους πελάτες για τους ιατρούς, τα διαγνωστικά κέντρα και τα νοσηλευτήρια του δικτύου υγείας της Interamerican, για τα συνεργαζόμενα συνεργεία αυτοκινήτου και να παρέχουν υποστήριξη.

Ο κ. Γιώργος Μαυρέλης, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων και Marketing του Ομίλου, αναφερόμενος στην εφαρμογή τόνισε: «Η Interamerican ανταποκρίνεται με ταχύτητα και ευελιξία στις απεριόριστες δυνατότητες βελτίωσης του τρόπου εργασίας και διάθεσης υπηρεσιών που προσφέρει η σύγχρονη τεχνολογία, κερδίζοντας χρόνο, μειώνοντας κόστος και αποκτώντας με τη συνεχή αναζήτηση της καινοτομίας σοβαρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Η εταιρεία έχει επενδύσει σημαντικό ποσό τα τελευταία χρόνια στις ψηφιακές υποδομές της οργάνωσης και λειτουργίας των πωλήσεων και συνεχίζει με πρωτοποριακές αλλαγές να ανοίγει δρόμους στην ελληνική ασφαλιστική αγορά».