Marketing 3.0

12

Philip Kotler


Από το προϊόν στον πελάτη και από αυτόν στον άνθρωπο

Οι σημερινοί καταναλωτές επιλέγουν προϊόντα και εταιρείες που μπορούν να ικανοποιήσουν τις βαθύτερες ανάγκες τους για δημιουργικότητα, συνεργατικότητα και ιδεαλισμό. Οι μεγάλες εταιρείες παγκοσμίως αντιλαμβάνονται πλέον ότι πρέπει να προσεγγίσουν αυτή τη συνειδητοποιημένη και τεχνολογικά εξελιγμένη καταναλωτική αγορά και ότι η πεπατημένη δεν μπορεί να τους βοηθήσει σ’ αυτό. Αντί αυτής θα πρέπει να δημιουργήσουν προϊόντα, υπηρεσίες και εταιρικές πολιτικές που να εμπνέουν αλλά και να αντικατοπτρίζουν τις αξίες των πελατών τους. Ο “πατέρας” του μάρκετινγκ Philip Kotler και οι συνεργάτες του ταυτοποίησαν αυτό το νέο μοντέλο ονομάζοντάς το marketing 3.0 και δημιούργησαν το ομώνυμο βιβλίο, το οποίο δεν εστιάζει μόνο στην προσέγγιση των καταναλωτών αλλά και περιγράφει πώς μία εταιρεία μπορεί να ενσαρκώσει ένα σύστημα αξιών που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των επενδυτών της, εξηγώντας παράλληλα και τους τρόπους με τους οποίους το μάρκετινγκ αξιών επιδρά στους εργαζομένους, στους εταίρους και στους μετόχους ενός οργανισμού. 

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ECONOMIA PUBLISHING