Του Βασίλη Αγγέλου, FHAS, Διευθύνοντος Συμβούλου της Lux Actuaries & Consultants Ελλάδος, This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. ι αναλογιστές ως ειδικοί εμπειρογνώμονες καλούνται να γνωμοδοτούν επί τεχνικοοικονομικών θεμάτων και ιδιαιτέρως, δε, σε περιπτώσεις ανεπαρκών διαθέσιμων στοιχείων και πληροφοριών, όπου η εμπειρογνωμοσύνη (expert judgment) αποτελεί την τελευταία αλλά αναγκαία διαδικασία για τη λήψη περαιτέρω αποφάσεων. Αν και ο εμπειρογνώμονας διαθέτει τις σχετικές γνώσεις, την ανάλογη πείρα και τη σχετική εξειδίκευση, πόσο μπορεί τελικά η κρίση του να είναι αμερόληπτη; Υπό τον περιορισμό της ανθρώπινης φύσης, πώς μπορούμε να βελτιώσουμε την αμεροληψία…; Σύμφωνα με πολυάριθμες έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί από ειδικούς ψυχολόγους/ψυχιάτρους, έχει διαπιστωθεί ότι αν και…
Κατά τη σύναψη της ασφαλιστικής σύμβασης υφίσταται η υποχρέωση του υποψήφιου ασφαλισμένου στην ασφάλιση ζωής για ανακοίνωση όλων των αντικειμενικά ουσιωδών στοιχείων και περιστατικών, τα οποία είναι κρίσιμα για την αποδοχή και εκτίμηση του κινδύνου από τον ασφαλιστή. Η υποχρέωση αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο των προσυμβατικών υποχρεώσεων (ασφαλιστικά βάρη) του υποψήφιου ασφαλισμένου – λήπτη της ασφάλισης (άρθρο 3 του Ασφ.Ν), η παραβίαση δε της υποχρέωσης αυτής έχει συνέπειες για το κύρος της ασφαλιστικής σύμβασης, που συνήθως γίνονται αντιληπτές σε χρόνο που απέχει σημαντικά από τον χρόνο σύναψης της σύμβασης. Πρακτικά, η μη εκπλήρωση της υποχρέωσης αυτής ελέγχεται σε κάθε φάση…
Του Kobus Kleyn* Η καθιέρωση ενός personal brand είναι ζωτικής σημασίας, τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για τους επαγγελματίες των πωλήσεων, ώστε να φτάσουν την επιτυχία με συνέπεια. Είναι λάθος να πούμε ότι οι άνθρωποι σε ένα περιβάλλον πωλήσεων υπάρχουν μόνο για να προωθήσουν το όνομα και τα προϊόντα της επιχείρησης στην οποία εργάζονται. Χρειάζεται εξίσου να έχουν και το προσωπικό τους εμπορικό σήμα (brand)! Επίσης, είναι λάθος οι εργαζόμενοι μιας εταιρείας να πιστεύουν ότι μπορούν να σταθούν μόνο με τη δύναμή της και τα εμπορικά σήματα των εργοδοτών τους. Η καθιέρωση ενός brand πηγαίνει πολύ πιο πέρα από…
Μέρος 2οΟι κ.κ. Νίκος Γαβρίλης, Ηλίας Ιωάννου, Χαρά Μάλαμα και Δημήτρης Μάλαμας σχολιάζουν τη συνένωση της ERGO με την ΑΤΕ και κάνουν προτάσεις για το παρόν και το μέλλον Επιμέλεια: Σούλα ΚορμάΌπως είχαμε προαναγγείλει, συνεχίζουμε και στο παρόν τεύχος το ρεπορτάζ με ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές που συνεργάζονται με την ERGO, προκειμένου να καταγράψουμε πώς αντιλαμβάνονται τη συνένωσή της με την ΑΤΕ Ασφαλιστική και την κοινή πλέον πορεία τους.Αυτή τη φορά, φιλοξενούμενοι της «Α.Α.» είναι ο κ. Νίκος Γαβρίλης της Globalis Α.Ε. – Μεσίτες Ασφαλίσεων, ο κ. Ηλίας Ιωάννου της Cosmos Union Ασφαλιστικές Πρακτορεύσεις, η κα Χαρά Μάλαμα και ο κ. Δημήτρης…
Μια ματιά στους ανθρώπους της σε οδηγεί κατευθείαν στις απαντήσεις. Γιατί η MetLife είναι κορυφαία ασφαλιστική εταιρεία στην Ελλάδα, και μάλιστα διαχρονικά, επί δεκαετίες; Τι σημαίνει “κορυφαία”; Κεφάλαια; Ασφάλιστρα; Κέρδη; Αναγνωρισιμότητα; Καλύτερα προϊόντα; Περισσότερους ασφαλισμένους; Μεγαλύτερες και άμεσες αποζημιώσεις; Η δομή της εταιρείας και το “ιερό πορτοφόλι” του κάθε συνεργάτη είναι το μυστικό. Τόσο απλά και περιεκτικά απαντούν οι Πελάτες – Συνεργάτες της MetLife. Με την απαιτητικότητα του πελάτη και την εμπιστοσύνη του συνεργάτη, οι άνθρωποι της ασφαλιστικής αυτής εταιρείας συνεργάζονται επί δεκαετίες μαζί της, οδηγούν τα παιδιά τους σ’ αυτήν και αντιμετωπίζονται με οικογενειακή ευαισθησία από τις εκάστοτε Διοικήσεις.…

elite_insurance

 
 
 

minettas_slug

 

Social Icons

Οροι Χρησης

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος web site με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη.

Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.