Η MetLife στηρίζει έμπρακτα τη νεανική επιχειρηματικότητα

10
Μιχαηλίδης Σταύρος Metlife
Ο κ. Σταύρος Μιχαηλίδης, Head of Communication & Marketing της MetLife

Η MetLife συνεχίζει, για 3η συνεχόμενη χρονιά, να συμβάλει στην ενθάρρυνση των νέων να στραφούν στην επιχειρηματικότητα μέσω μιας σειράς επιμορφωτικών συναντήσεων και ενεργειών, σε μαθητές όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων σε δημόσια και ιδιωτικά σχολεία της Ελλάδας. Σε συνεργασία με το Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων (ΣΕΝ)/Junior Achievement Greece και το MetLife Foundation, η MetLife παρέχει απαραίτητες οικονομικές και επιχειρηματικές γνώσεις στους νέους ώστε να αποκτήσουν τις σωστές βάσεις για το μέλλον τους.

Συγκεκριμένα, με ανεκτίμητο μοχλό τους εθελοντές της που αναλαμβάνουν τον ρόλο του καθηγητή, η MetLife διδάσκει στους μαθητές Δημοτικού και Γυμνασίου, την ανάγκη να είναι οικονομικά υπεύθυνοι. Στην εκπαιδευτική βαθμίδα του Λυκείου, όπου οι αποφάσεις των μαθητών έχουν μεγάλο αντίκτυπο για το μέλλον τους, εθελοντές αναλαμβάνουν να τους μεταδώσουν γνώσεις για τη δημιουργία, την εκτέλεση και τη στήριξη μιας επιχειρηματικής ιδέας στην ελεύθερη αγορά. Επίσης, το πρόγραμμα «Εικονική Επιχείρηση» του ΣΕΝ, με τη συμμετοχή της MetLife, τους δίνει τη δυνατότητα να εφαρμόσουν τις ιδέες τους δημιουργώντας την προσομοίωση της υλοποίησής τους. Παράλληλα, φοιτητές των πανεπιστημίων που έρχονται αντιμέτωποι με το πρόβλημα της επαγγελματικής αποκατάστασης, έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν σε συμβουλευτικές συναντήσεις για την επιχειρηματικότητα με κορυφαία διοικητικά στελέχη της MetLife. Στόχος είναι να λάβουν υπεύθυνη καθοδήγηση, ώστε να έχουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν στο μέλλον μια επιτυχημένη start up εταιρεία που μπορεί να αποτελέσει το επιχειρηματικό τους όραμα και το μελλοντικό τους επάγγελμα.  Το πρόγραμμα δίνει στους νέους την πρωτοβουλία να βρουν μια επιχειρηματική ιδέα,  να κάνουν την έρευνα, να στήσουν τη δική τους μαθητική επιχείρηση, αναπτύσσοντας τη δημιουργικότητα, την ομαδική εργασία, κριτική σκέψη και επιχειρηματικές δεξιότητες,

Κατά τη διάρκεια της πρωτοβουλίας αυτής, η MetLife, μέχρι στιγμής, έχει εκπαιδεύσει 3.500 μαθητές και έχει επιστρατεύσει 350 εθελοντές της. Μεγάλη επιτυχία του προγράμματος για αυτή τη χρονιά αποτέλεσε και η συμμετοχή παιδιών από την «Κιβωτό του Κόσμου», στο πρόγραμμα «Εικονική Επιχείρηση» του ΣΕΝ, με την υποστήριξη και τη συμβολή της MetLife και των εθελοντών της.

Στα πλαίσια της «Εικονικής Επιχείρησης» διοργανώθηκε η 11η Μαθητική Εμπορική Έκθεση Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας του Σωματείου Επιχειρηματικότητας Νέων (ΣΕΝ)/Junior Achievement Greece, στις 10 Φεβρουαρίου, στο THE MALL ΑΤΗΕNS στο Μαρούσι. Εκεί παρουσιάστηκαν μερικά από τα πολλά εντυπωσιακά προϊόντα των μαθητικών επιχειρήσεων με πολύ μεγάλη συμμετοχή και επιτυχία. Τα παιδιά που συμμετείχαν από τη Βόρεια Ελλάδα και τα νησιά του Ιονίου, έστησαν τα δικά τους περίπτερα, την Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2017, στο Mediterranean Cosmos στη Θεσσαλονίκη.

Ο Σταύρος Μιχαηλίδης, Head of Communication & Marketing της MetLife δήλωσε: «Είμαστε περήφανοι για το πρόγραμμα Life Changer της MetLife,  μέσω του οποίου ενισχύεται και ενθαρρύνεται η νεανική επιχειρηματικότητα, παρέχοντας παράλληλα στους νέους όλα τα απαραίτητα εφόδια προκειμένου να αντιμετωπίσουν επιτυχώς το δύσκολο επιχειρηματικό περιβάλλον. Η συμμετοχή των εργαζομένων/εθελοντών είναι καθοριστικής σημασίας, τόσο για τη δυνατότητα που παρέχεται στα παιδιά να έρθουν σε επαφή με δυναμικούς επαγγελματίες και στελέχη της εταιρείας όσο και για τους εργαζόμενούς μας για να βοηθήσουν με την εμπειρία τους τα νέα παιδιά στην δύσκολη και απαιτητική επαγγελματική τους αποκατάσταση».