Ενίσχυση στον κλάδο Ζωής και Υγείας το 2016 για την Allianz

1177
Μιχάλη Φιλίππα Allianz

Συνολικό κύκλο εργασιών πάνω από τα €190 εκατ. έγραψε η Allianz Ελλάδος το 2016, κλείνοντας για μία ακόμα χρονιά κερδοφόρα και σύμφωνα με τους στόχους της, ενισχύοντας παράλληλα την παραγωγή της στον κλάδο Ζωής & Υγείας.

Συνοψίζοντας τις εργασίες της χρονιάς που πέρασε και μιλώντας για τα επόμενα βήματα στην καθιερωμένη ετήσια εκδήλωση για την έναρξη του νέου έτους, η κα Φιλίππα Μιχάλη, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Allianz Eλλάδος, αναφέρθηκε στη δέσμευση της εταιρείας για ανάπτυξη. «Η αγορά είναι «καταδικασμένη» να αναπτυχθεί μεσοπρόθεσμα και εμείς αποφασισμένοι να μεγαλώσουμε το μερίδιό μας», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Απευθυνόμενη στους Συνεργάτες Πωλήσεων που παρευρέθηκαν στην εκδήλωση, η κα Μιχάλη, επισήμανε τη σημαντικότητα της πελατοκεντρικότητας, ως ακρογωνιαίου λίθου στην επίτευξη αυτής της ανάπτυξης. «Είναι σημαντικό να επενδύσετε στη δημιουργία μιας μακρόχρονης σχέσης μεταξύ του πελάτη και της Allianz. Μια σχέση η οποία θα βασίζεται στην παροχή συμβουλευτικής καθοδήγησης, η οποία δεν περιορίζεται σε ποσοτικά χαρακτηριστικά τιμολογιακής φύσης αλλά αναδεικνύει τη σημαντικότητα των ποιοτικών χαρακτηριστικών. Οι σωστές επαγγελματικές επιλογές θα δώσουν πραγματική αξία στο ασφαλιστικό προϊόν και προστιθέμενη αξία στις υπηρεσίες σας, επιβεβαιώνοντας τον πολύτιμο ρόλο του Ασφαλιστικού Συμβούλου  και καθορίζοντας την επαγγελματική σας σταδιοδρομία».

Στη συνέχεια, αναφέρθηκε στα αποτελέσματα της ετήσιας έρευνας NPS για το 2016 αναφέροντας: «Φέτος είχαμε μια ακόμα σημαντική διάκριση καθώς  κατακτήσαμε την 1η θέση στην αγορά με τον υψηλότερο Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών στις Γενικές Ασφαλίσεις και αυτό έχει ιδιαίτερη σημασία για εμάς καθώς υποδηλώνει την πιστότητα των πελατών μας σε έναν κλάδο ο οποίος τα τελευταία χρόνια χαρακτηρίζεται από χαμηλά ποσοστά διατηρησιμότητας».

H κα Θεοδώρα Σταθούρου, Διευθύντρια Πωλήσεων της Allianz Ελλάδος, αναφέρθηκε σε νέες πρωτοβουλίες οι οποίες στοχεύουν στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πωλήσεων για το έτος 2017. Ιδιαίτερη έμφαση έδωσε στον τομέα  της εκπαίδευσης καθώς και της νέας πλατφόρμας e-learning. «Έχουμε ένα από τα αρτιότερα Εκπαιδευτικά Κέντρα της αγοράς και ο τομέας της επιμόρφωσης είναι πρωταρχικής σημασίας για εμάς και τους ανθρώπους των Πωλήσεων. Το 2017 επενδύουμε ακόμη περισσότερο στην  εκπαίδευση, αναπτύσσοντας σύγχρονες μεθόδους εκμάθησης μέσω πλατφόρμας elearning».

Αναφερόμενη και στους επιμέρους κλάδους, η κα Σταθούρου επισήμανε την ανάγκη για περαιτέρω ανάπτυξη στην αγορά της Υγείας αλλά και των Γενικών Ασφαλίσεων: «Παρά το γεγονός ότι κινούμαστε σε μια αγορά πτωχευτικού ασφαλίστρου στον κλάδο αυτοκινήτου τα τελευταία χρόνια, έχουμε επενδύσει σε πρωτοβουλίες που μας έχουν καταστήσει  ικανούς  να παραμείνουμε ανταγωνιστικοί διατηρώντας παράλληλα τις αρχές μας. Σήμερα, συνεχίζουμε επικεντρωμένοι στον τομέα της Υγείας αλλά και των Γενικών Ασφαλίσεων πλην  αυτοκινήτου, ενώ διαμορφώνουμε ένα ανταγωνιστικό πλαίσιο αμοιβών για όλους τους κλάδους, ικανό να προσφέρει ανάπτυξη για την εταιρία μας και δίκαιη επιβράβευση των εργασιών στο σύνολο των συνεργατών μας».

Προηγούμενο άρθροAIG: Αλλαγές στη δομή της Εμπορικής Διεύθυνσης και των Κλάδων
Επόμενο άρθροΑσφάλεια Ανάκλησης Προϊόντος