DefineSafety καλούν τους νέους η Eurolife ERB και το ΠΑ.ΠΕΙ.

16
definesafety διαγωνισμός Eurolife ERB Πανεπιστήμιο Πειραιά

Ένας διαγωνισμός που ενισχύει την ασφαλιστική συνείδηση των νέων

Μια συνεργασία που φέρνει πιο κοντά τους νέους στον κόσμο της ασφαλιστικής βιομηχανίας

Με στόχο να ενισχυθεί η προνοητικότητα, ο προγραμματισμός, η προστασία όσων έχουν αξία και, εν τέλει, η ασφαλιστική συνείδηση των Ελλήνων και κυρίως των νέων, η Eurolife ERB και το Πανεπιστήμιο Πειραιώς προσκαλούν τους φοιτητές (είτε ως ομάδα είτε ατομικά) να απαντήσουν στο ερώτημα: «Είσαι φοιτητής; Τι σημαίνει για εσένα ασφάλεια;».

Όσοι φοιτητές επιθυμούν, καλούνται να δημιουργήσουν ένα video και να το ανεβάσουν στην ειδική ψηφιακή πλατφόρμα, microsite, που δημιουργήθηκε γι’ αυτόν τον σκοπό (www.definesafety.gr).

Ο διαγωνισμός ξεκίνησε στις 17/03 και θα ολοκληρωθεί στις 14/05. Οι συμμετέχοντες θα διεκδικήσουν σημαντικά χρηματικά έπαθλα (€1.200 και €600), ενώ υπάρχει και ένα social award. Οι δύο πρώτοι νικητές προκύπτουν ύστερα από ψηφοφορία 6μελούς επιτροπής και ο τρίτος νικητής αναδεικνύεται βάσει των likes που θα συγκεντρώσει το video του από το κοινό. Οι νικητές του διαγωνισμού θα ανακοινωθούν στις 30/5.

Πώς γεννήθηκε η ιδέα του #DefineSafety και πού στοχεύει

Εμπνευστής της ιδέας ήταν το Executive MBA του Πανεπιστημίου Πειραιώς, το οποίο προσέγγισε τη Eurolife ERB, γνωρίζοντας ότι ένας από τους στρατηγικούς στόχους της είναι η ενίσχυση της ασφαλιστικής συνείδησης των Ελλήνων –και κυρίως των νέων.

Δικαστοπούλου Τατιάνα Eurolife ERB
Η Δ/ντρια Marketing & Business Development της Eurolife ERB, κα Τατιάνα Δικαστοπούλου.

Εξηγώντας μας πού στοχεύει η Eurolife ERB με αυτή την ενέργεια, η κα Τατιάνα Δικαστοπούλου, Δ/ντρια Marketing & Business Development, επισημαίνει: «Η ασφάλιση δεν είναι μια πολυτέλεια. Είναι μια σημαντική ανάγκη που δημιουργεί σταθερές βάσεις και προσφέρει ολοκληρωμένη προστασία σε κάθε στάδιο της ζωής μας, είτε πρόκειται για τις σπουδές, την υγεία, την κατοικία, το αυτοκίνητο ή τη σύνταξη. Ειδικά στις τρέχουσες συνθήκες, η επιλογή των κατάλληλων ασφαλιστικών  προϊόντων αποτελεί πραγματική και απτή επένδυση για το μέλλον. Απευθυνόμενοι στους νέους μέσω του #DefineSafety επιδιώκουμε να εμφυσήσουμε στους αυριανούς πολίτες τις έννοιες της προνοητικότητας και του προγραμματισμού, συμβάλλοντας στη δημιουργία μιας κοινωνίας υπεύθυνων πολιτών. Άρα, στόχος του Ομίλου Eurolife ERB είναι να αναπτύξουμε την ασφαλιστική συνείδηση σε νεαρότερες ηλικίες, ξεκινώντας ένα δημιουργικό διάλογο με θέμα την ασφάλεια. Με τη συγκεκριμένη ενέργεια έχουμε, επίσης, την ευκαιρία να αξιοποιήσουμε και την πλατφόρμα www.as-milisoume.gr για την προβολή των videos και των αντίστοιχων μηνυμάτων σε ένα ευρύ κοινό».

Δημήτρης Γεωργακέλλος ΠΑ.ΠΕΙ.
O κ. Δημήτρης Γεωργακέλλος, Καθηγητής στο Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιώς.

«Μια κυψέλη ανταλλαγής ιδεών και έναν χώρο που η δημιουργικότητα των νέων θα συναντά την εμπειρία του επιχειρηματικού κόσμου», στοχεύει να δημιουργήσει το Πανεπιστήμιο Πειραιώς, μέσω της ενέργειας αυτής, όπως μας εξηγεί ο κ. Δημήτρης Γεωργακέλλος, Καθηγητής στο Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιώς. «Η δράση αυτή εντάσσεται στη γενικότερη φιλοσοφία του Πανεπιστημίου Πειραιώς, να επιβραβεύει την αριστεία και την καινοτομία, καθώς και να ενισχύει τη σύνδεση της ακαδημαϊκής κοινότητας με την κοινωνία», προσθέτει.

Μια συνεργασία που κρατάει χρόνια

Με αφορμή το #DefineSafety ζητήσαμε από την κα Δικαστοπούλου να μας πει κάποια επιπλέον πράγματα για τη συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πειραιώς και τα οφέλη που προκύπτουν.
Τ.Δ.: Με το Πανεπιστήμιο Πειραιώς και συγκεκριμένα με το Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων συνεργαζόμαστε εποικοδομητικά πολλά χρόνια, με σκοπό την αξιοποίηση της εμπειρίας των ακαδημαϊκών του Πανεπιστημίου στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα που υλοποιούμε για το σύνολο των εργαζομένων και συνεργατών μας. Tα τελευταία 5 χρόνια έχουμε εντάξει στον ετήσιο εκπαιδευτικό κύκλο των Δικτύων το «Advanced Program in Management for Insurance Executives», το οποίο έχει πετύχει μεγάλη αποδοχή και αναγνώριση στον ευρύτερο ασφαλιστικό χώρο.

Στον κύκλο του προγράμματος περιλαμβάνονται τα εξής θεματικά πεδία:

  • Ηγεσία και Οργανωσιακή Συμπεριφορά
  • Ανάλυση Λογιστικών Καταστάσεων και Χρηματοοικονομικοί Δείκτες
  • Μάρκετινγκ και Συμπεριφορά Καταναλωτή
  • Κατάρτιση και αξιολόγηση επιχειρηματικών σχεδίων (Business Plans).

Επιπρόσθετα, στα πλαίσια του συγκεκριμένου προγράμματος “Advanced Program in Management for Insurance Executives”, υλοποιήθηκε επιπλέον νέος κύκλος πέντε «επιμορφωτικών ημερίδων» διάρκειας 20 ωρών. Δύο από τις ημερίδες πραγματοποιήθηκαν στη Θεσσαλονίκη και στην Πάτρα, για να δώσουμε τη δυνατότητα και σε συνεργάτες που δραστηριοποιούνται εκτός Αττικής να συμμετέχουν ενεργά στο εξειδικευμένο αυτό πρόγραμμα. Οι ημερίδες αυτές περιλάμβαναν τις παρακάτω θεματολογίες:

  • Ψυχολογία και Αγορές
  • Ο ρόλος του Στρατηγικού Management στην Αποτελεσματική Διοίκηση Επιχειρήσεων)
  • Τεχνικές Ανάλυσης Ενδοεπιχειρησιακών Δεδομένων για τη Λήψη Αποφάσεων (Business Analytics)
  • Μύθοι και Πραγματικότητα στη Διοίκηση Πελατών στις Επιχειρήσεις Παροχής Υπηρεσιών.

Πόσο ελκυστικός είναι ο χώρος της ασφάλισης για καριέρα;

Ρωτήσαμε την κα Δικαστοπούλου, ως στέλεχος μιας εταιρείας που έχει επαφή με το Πανεπιστήμιο και, παράλληλα, αναγνωρίζει ως πολύ σημαντικό τον ρόλο του διαμεσολαβητή για την προώθηση του θεσμού, τι διαπιστώνει; Είναι η ασφαλιστική αγορά ένας ελκυστικός χώρος για τους νέους; Υπάρχει ενδιαφέρον να απασχοληθούν και να κάνουν καριέρα σε αυτή;
Τ.Δ.: Είναι αλήθεια πως ο ασφαλιστικός κλάδος δεν είναι πρώτος στη λίστα των επαγγελματικών προοπτικών των νέων. Αυτό, όμως, είναι στο χέρι των Ασφαλιστικών Εταιρειών αλλά και των Διαμεσολαβούντων να αλλάξει. Η συνεργασία μας με τα Πανεπιστήμια, η ενημέρωση των φοιτητών για τις δράσεις μας και για τις ευκαιρίες που δημιουργούνται για τους ίδιους είναι απαραίτητο να εντατικοποιηθούν.

Σε αυτή την κατεύθυνση, η Eurolife ERB συμμετείχε πρόσφατα στο 7ο Πανόραμα Επιχειρηματικότητας & Σταδιοδρομίας, μια διοργάνωση που στοχεύει στην ενημέρωση των νέων αναφορικά με τις τάσεις και τις ευκαιρίες επιχειρηματικότητας, καθώς επίσης και στο Business Days, στο πλαίσιο των οποίων φοιτητές και απόφοιτοι πανεπιστημίων θα έχουν την ευκαιρία να επισκεφθούν τα κεντρικά γραφεία και να ενημερωθούν για τις δραστηριότητες και την κουλτούρα της εταιρείας. Μέσα από τις συγκεκριμένες συμμετοχές, η Eurolife ERB φιλοδοξεί να αναδείξει τα χαρακτηριστικά του κλάδου, ο οποίος διαρκώς αναπτύσσεται και εξελίσσεται

Η πρωτοβουλία που ξεκινήσατε με το DefineSafety πιστεύετε ότι μπορεί να αλλάξει τα πράγματα και προς αυτή την κατεύθυνση;, ρωτήσαμε στη συνέχεια την κα Δικαστοπούλου, η οποία απερίφραστα μας είπε τα εξής: «Κάθε πρωτοβουλία που φέρνει τον ασφαλιστικό κλάδο πιο κοντά στην κοινωνία και την καθημερινότητα των πολιτών συμβάλλει σίγουρα προς αυτή την κατεύθυνση.
Θεωρούμε εξαιρετικά σημαντικό να μιλάμε με άμεσο τρόπο στο ευρύ κοινό και τους νέους, προκειμένου να αναδείξουμε το σύγχρονο προφίλ ενός διαρκώς αναπτυσσόμενου κλάδου, που έχει αποκτήσει πλέον τη δυνατότητα να προσελκύει εξαιρετικά καταρτισμένα στελέχη δημιουργώντας σημαντικές ευκαιρίες επαγγελματικής εξέλιξης».  

 

Ο δημιουργικός διάλογος που άνοιξε η Eurolife ERB με τη νέα γενιά, αλλά και η συνεργασία της με το Πανεπιστήμιο Πειραιά, θεωρούμε ότι μπορεί να προσφέρει πολλαπλά οφέλη και στον ασφαλιστικό κλάδο και στην πανεπιστημιακή κοινότητα και κυρίως στην ελληνική κοινωνία. Tέτοιες πρωτοβουλίες, αφενός προάγουν τον θεσμό της Ασφάλισης και τη χρησιμότητά του, αφετέρου, ανοίγουν τον ασφαλιστικό κλάδο σε νέους ανθρώπους, προσφέροντάς τους ευκαιρίες εξέλιξης και σταδιοδρομίας.

Δήμητρα Καζάντζα