Chartis Ελλάς :: €84,2 εκατ., παραγωγή ασφαλίστρων, το 9μηνο του 2011, με αύξηση τόσο στις επιχειρηματικές όσο και στις προσωπικές ασφαλίσεις

647

Στα €84,2 εκατ. ανήλθε η παραγωγή ασφαλίστρων της Chartis Ελλάς (Chartis ΕΛΛΑΣ Α.Ε. και National Union Fire Insurance Co of Pittsburgh, PA.) στο τέλος του οικονομικού εννεαμήνου (Δεκέμβριος 2010 – Αύγουστος 2011), σημειώνοντας αύξηση 10,7% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Η κερδοφορία, για την ίδια περίοδο, ανήλθε στα €8 εκατ.

Τα στοιχεία αυτά αναδεικνύουν τη δυναμική οργανική ανάπτυξη που συνεχίζει να καταγράφει η Chartis Ελλάς, με τη δημιουργία νέων προϊόντων και υπηρεσιών και τη συνεχή αναβάθμιση των διαδικασιών που ακολουθούνται, με απώτερο στόχο την άρτια εξυπηρέτηση των πελατών.

Η αύξηση στη συνολική παραγωγή ασφαλίστρων προέρχεται τόσο από τις επιχειρηματικές όσο και από τις προσωπικές ασφαλίσεις. Συγκεκριμένα, τα Business Solutions (επιχειρηματικές ασφαλίσεις) κατέγραψαν 6,1% αύξηση παραγωγής, με τον Κλάδο Χρηματικών Απωλειών (προϊόντα ευθύνης στελεχών & διευθυντών, επαγγελματικής ευθύνης κ.ά.) να σημειώνει τα υψηλότερα ποσοστά. Αύξηση παραγωγής κατά 12,8%, κατέγραψαν και τα Personal Solutions (προσωπικές ασφαλίσεις), που αποτελούν το 70% του χαρτοφυλακίου, με τον Κλάδο Αυτοκινήτου να συνεχίζει την κερδοφόρο ανάπτυξή του πετυχαίνοντας, για άλλο ένα συνεχόμενο τρίμηνο, διψήφιο ρυθμό αύξησης παραγωγής.

Η θετική πορεία της Εταιρείας αντικατοπτρίζεται και στους επιμέρους τεχνικούς δείκτες, με το δείκτη Ζημιών να κινείται σε επίπεδα χαμηλότερα του 50% των καθαρών δεδουλευμένων ασφαλίστρων, και το δείκτη Γενικών Εξόδων να διαμορφώνεται στο 16%.

Υψηλά επίπεδα ικανοποίησης πελατών
Με στόχο τη συνεχή ανάπτυξη και βελτίωση των διαδικασιών εξυπηρέτησης των ασφαλιζομένων, η Chartis Ελλάς διενήργησε έρευνα μέτρησης* του βαθμού ικανοποίησης αποζημιωθέντων του κλάδου αυτοκινήτου, ασφαλιζόμενων στην Chartis και τρίτων. Από την έρευνα προέκυψε ότι το 90% των αποζημιωθέντων που συμμετείχαν, έμεινε πολύ ευχαριστημένο από το επίπεδο εξυπηρέτησης που έλαβε, ενώ το 91% δήλωσε ότι θεωρεί δίκαιο το ποσό αποζημίωσης που έλαβε. Επιπλέον το 83% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι θα σύστηνε ανεπιφύλακτα την Chartis.

Σημειώνεται ότι κατά το πρώτο εννεάμηνο του οικονομικού έτους 2011, η Chartis Ελλάς κατέβαλε συνολικά €34,4 εκατ. για αποζημιώσεις προς ιδιώτες και επιχειρήσεις.

*Hellenic Research, Customer Satisfaction Survey, Ιούνιος 2011