Αύξηση παραγωγής και ανάπτυξη εργασιών το α’ τρίμηνο για την D.A.S. Hellas

591
Σταυρογιάννη Νάντια DAS

Σημαντική άνοδο στην παραγωγή της καταγράφει η D.A.S. Hellas από τις αρχές του έτους έως και σήμερα.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του α’ τριμήνου η εταιρεία εμφανίζει αύξηση 24,6% στα έσοδα από ασφάλιστρα. Η εξέλιξη αυτή απορρέει από την ευρύτερη ανάπτυξη της εταιρείας μέσω των στρατηγικών συνεργασιών που έχει συνάψει, καθώς και από την ανοδικά διαμορφούμενη ζήτηση συμβολαίων Νομικής Προστασίας από φυσικά και νομικά πρόσωπα.

«Είμαι πεπεισμένη ότι και το 2017 θα αποτελέσει ακόμη μία επιτυχημένη χρονιά για τη D.A.S. Hellas. Με συνέπεια συνεχίζουμε την ανοδική μας πορεία, προσαρμοζόμενοι στο ευμετάβλητο περιβάλλον της αγοράς και χτίζοντας σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες και τους συνεργάτες μας. Παραμένοντας πιστοί στην υψηλή ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών μας, στόχος μας είναι τόσο οι ιδιώτες όσο και οι επαγγελματίες να γνωρίσουν τα οφέλη και τα πλεονεκτήματα της Νομικής Προστασίας και να συνειδητοποιήσουν ότι ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο στις παρούσες συνθήκες είναι πιο απαραίτητο από ποτέ», επεσήμανε η Διευθύνουσα Σύμβουλος της D.A.S. Hellas, κα Νάντια Σταυρογιάννη, αναφερόμενη στην ανοδική πορεία της εταιρείας.

Άνοδο επίσης σημειώνει και η συχνότητα χρησιμοποίησης των ασφαλιστικών προγραμμάτων της, τόσο από φυσικά πρόσωπα όσο και επιχειρήσεις, γεγονός που σηματοδοτεί ανάπτυξη εργασιών.

Όπως επισημαίνει ο Διευθυντής Πωλήσεων, κ. Γιώργος Τάσσης, «οι ασφαλισμένοι της D.A.S. χρησιμοποιούν συχνότερα από το παρελθόν τα συμβόλαιά τους, τα αξιοποιούν προς όφελός τους και βρίσκουν λύση στα θέματα που τους απασχολούν».

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον εμφανίζει και ο εξωδικαστικός διακανονισμός, που ως μέθοδος επίλυσης διαφορών έχει υιοθετηθεί από την D.A.S. με εντυπωσιακά αποτελέσματα. Οι ειδικοί συνεργάτες γρήγορα και αποτελεσματικά,  προσφέρουν στους ασφαλισμένους της εταιρείας λύσεις, επιβεβαιώνοντας την σημασία που έχει η τεχνογνωσία και η εμπειρία στην Νομική Προστασία, κάτι που η D.A.S. Hellas διαθέτει και παρέχει στους πελάτες της.

Προηγούμενο άρθροInsurance Europe: Δεν χρειάζονται νέοι κανόνες ευθύνης για τις νέες τεχνολογίες
Επόμενο άρθροΤι γράφει σήμερα ο «Εθνικός Κήρυξ» για την Εθνική Ασφαλιστική