AXA Συνέδριο Πωλήσεων 2012

13

 

 

«Φιλοδοξία ΑΧΑ/αλλάζουμε το μέλλον μας» ήταν το θέμα του φετινού Συνεδρίου Πωλήσεων της ΑΧΑ Ασφαλιστικής, που πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Ledra Marriott, στις 3 Μαρτίου. 

Στα πλαίσια του Συνεδρίου, βραβεύτηκαν τα διακεκριμένα στελέχη πωλήσεων της Εταιρείας, ενώ αναπτύχθηκε το στρατηγικό πλάνο του Ομίλου «Φιλοδοξία ΑΧΑ», το οποίο στηρίζεται σε δύο πυλώνες, την πελατοκεντρικότητα και τη δημιουργία κουλτούρας εμπιστοσύνης και επιτευγμάτων, και σε τρεις προτεραιότητες: την επιλεκτικότητα, την αποδοτικότητα και την επιτάχυνση.

Ο κ. Eric Kleijnen, Δ/νων Σύμβουλος, έκανε λόγο για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο κόσμος τα τελευταία χρόνια, παρουσιάζοντας ταυτόχρονα την απόδοση του Ομίλου ΑΧΑ αλλά και της Εταιρείας. 
Τονίζοντας ότι «ο Όμιλος είχε ισχυρή απόδοση σε ένα δύσκολο και ασταθές περιβάλλον», έκανε εκτενή αναφορά στα οικονομικά αποτελέσματα τόσο του Ομίλου όσο και της ΑΧΑ στην Ελλάδα, τα μεγέθη της οποίας διαμορφώθηκαν για το 2011 ως εξής: Στις Γενικές Ασφαλίσεις τα Εγγεγραμμένα Ασφάλιστρα ανήλθαν στα €107 εκατ., ενώ ο Δείκτης Λειτουργίας (Combined Ratio) βελτιώθηκε κατά 3 μονάδες. Στις Ασφαλίσεις Ζωής, τα Εγγεγραμμένα Ασφάλιστρα ανήλθαν στα €90 εκατ. Τα μετά φόρων λειτουργικά κέρδη για το 2011 έφτασαν τα €13.8 εκατ. 
Η παρουσίαση του κ. Kleijnen ολοκληρώθηκε με τα βασικότερα επιτεύγματα της περσινής χρονιάς καθώς και τις στρατηγικές προτεραιότητες για το νέο έτος.  

Ο κ. Ερρίκος Μοάτσος, Δ/ντής Λειτουργιών, αναφέρθηκε στην «Αποδοτικότητα» και συγκεκριμένα στη σημασία της ανάπτυξής της, γεγονός που δίνει τη δυνατότητα στην Εταιρεία να παρέχει υπηρεσίες με σταθερή, υψηλού επιπέδου, εγγυημένη εξυπηρέτηση σε προσιτή τιμή. 
Δήλωσε χαρακτηριστικά: «Η ΑΧΑ αυξάνει  την αποδοτικότητά της επενδύοντας στην αλλαγή του μοντέλου λειτουργίας, την ανάπτυξη του ανθρωπίνου δυναμικού και την παροχή σύγχρονων εργαλείων στους συνεργάτες. Η αποδοτικότητα είναι ένας από του άξονες που διασφαλίζουν ικανοποιημένους πελάτες και υποστηρίζουν την κερδοφόρο ανάπτυξη».

Ο κ. Θωμάς Πουφινάς, Offer Director, ανέπτυξε την «Επιλεκτικότητα», την κατεύθυνση της «Φιλοδοξίας ΑΧΑ» που της επιτρέπει να επιλέγει δραστηριότητες, για να προσελκύσει τους προτιμώμενους πελάτες, επιτυγχάνοντας με αυτό τον τρόπο τη βελτιστοποίηση της σχέσης απόδοσης – κινδύνου. 
Ο κ. Πουφινάς επισήμανε μεταξύ άλλων: «Εστιάζουμε σε τμήματα πελατών στρατηγικής σημασίας για την ανάπτυξή μας, που συνεισφέρουν στην κερδοφορία μας, όπως τη Μεσαία Τάξη, τις Νέες Οικογένειες και τους Επιχειρηματίες. Προχωρούμε σε προσεκτική επιλογή των εργασιών, στη βελτίωση του μίγματος εργασιών, εστιάζουμε σε προϊόντα που απευθύνονται στις ανάγκες των πελατών, συνεισφέρουν στην ανάπτυξη των συνεργατών και προσθέτουν αξία. Αυτά είναι η Υγεία, το Αυτοκίνητο, η Προστασία και η Περιουσία (Κατοικία, Επιχείρηση). Βελτιστοποιούμε έτσι την κατανομή κεφαλαίου, διασφαλίζουμε τις απαιτήσεις φερεγγυότητας (Solvency) και αυξάνουμε την προστιθέμενη αξία των νέων εργασιών».

Η αναφορά στην προτεραιότητα «Επιτάχυνση» πραγματοποιήθηκε από τον κ. Διαμαντή Χατζηστύλη, Δ/ντή Δικτύων Διανομής, ο οποίος δήλωσε χαρακτηριστικά: «Οι συνθήκες όπως έχουν διαμορφωθεί στην αγορά οδηγούν σε ραγδαίες αλλαγές στην ασφαλιστική μας βιομηχανία. Οι αλλαγές αυτές είναι ευκαιρίες ανάπτυξης για τις εταιρείες που θα ανταποκριθούν πετυχημένα στις απαιτήσεις των πελατών για προσιτή τιμή στα σημερινά οικονομικά δεδομένα, απλούς όρους και εγγυημένες υπηρεσίες. Η Εταιρεία μας στοχεύει στην Επιτάχυνση της ανάπτυξής της στο χώρο του αυτοκινήτου, της υγείας, μέσω των νέων προγραμμάτων Mediσυν, και της προστασίας. Είμαστε ισχυρά τοποθετημένοι μέσω της πολυκάναλης διανομής και στοχεύουμε στην ενδυνάμωση και ανάπτυξη του δικτύου agency, με άξονα τα προαναφερθέντα προϊόντα, την περαιτέρω ανάπτυξη των συνεργασιών μας με πράκτορες και την ανάπτυξη της συνεργασίας, πέρα από το αυτοκίνητο, στην υγεία, όπως και την αξιοποίηση της στρατηγικής μας συνεργασίας με την Alpha Bank, μέσω της συμμετοχής της στην διανομή προγραμμάτων αυτοκινήτου και υγείας. Η πολυκαναλικότητα μας διασφαλίζει την παρουσία μας σε πάνω από 1.000 σημεία πώλησης σε όλη τη χώρα, την ενδυνάμωση των δικτύων μέσω ηλεκτρονικών πλατφορμών υποστήριξης και συναλλαγών, την απλοποίηση των προϊόντων και διαδικασιών, καθώς και την αυτοματοποίηση των λειτουργιών, γεγονός που μας δίνει τη δυνατότητα να προσφέρουμε τις απαραίτητες ασφαλιστικές υπηρεσίες στους πελάτες μας, διασφαλίζοντας υψηλό βαθμό ικανοποίησης. Νιώθουμε οικονομικά βέβαιοι ως μέλη του 1ου ασφαλιστικού Ομίλου παγκοσμίως».

Τέλος, ο κ. Κοσμάς Σμπιλής, Δ/ντής Πωλήσεων Agency System, ανέφερε μεταξύ άλλων στην ομιλία του: «Πρωταρχικό μας μέλημα είναι η δημιουργία αξίας, αυξάνοντας τα παραγωγικά μας όρια, δίνοντας έμφαση στην ουσία της δουλειάς μας, που είναι η προστασία των πελατών μας. Θεωρούμε ότι τώρα είναι η δική μας ευκαιρία να καλύψουμε το κενό που έχει δημιουργηθεί στο σύστημα κοινωνικής ασφάλισης, δίνοντας λύση στους πελάτες μας σε κάθε στάδιο της ζωής τους. Στόχος μας είναι να γίνουμε το πιο γρήγορα αναπτυσσόμενο αποκλειστικό δίκτυο της αγοράς, εκπροσωπώντας τη Νο 1 ασφαλιστική εταιρεία στον κόσμο, όταν καθημερινή φροντίδα όλων μας είναι το πώς θα προσφέρουμε ποιοτικότερες και καλύτερες υπηρεσίες στους πελάτες μας».

Η ομιλία του κ. Σμπιλή πλαισιώθηκε με τις παρουσιάσεις δύο διακεκριμένων ασφαλιστών, του κ. Περικλή Φαραό και του κ. Δημήτρη Κότσυφα, οι οποίοι μοιράστηκαν με τη δική τους φωνή την εμπειρία τους και πρακτικές για επιτυχία και αποτέλεσμα στη δουλειά τους.

Η Εταιρεία, τέλος, θέλοντας να επικοινωνήσει τα μηνύματά της με ένα ξεχωριστό τρόπο, προσκάλεσε μια ιδιαίτερη προσωπικότητα από το χώρο της επιστήμης, τον Dr. Κων/νο Μουρούτη, Φυσίατρο – Νευρο-Βιοεπιστήμονα. Ο κ. Μουρούτης χρησιμοποίησε αποτελέσματα και μεθόδους ιατρικής μεταδίδοντας με ένα μοναδικό τρόπο το μήνυμα για προσήλωση στους στόχους και συλλογική προσπάθεια, δηλώνοντας: «Μην πάτε μόνοι! Τρέξτε μαζί με άλλους!». 

Η ομιλία του κ. Μουρούτη σε συνδυασμό με το τραγούδι της έναρξης –η ΑΧΑ με τη βοήθεια του μουσικού συγκροτήματος «Έτσι» δημιούργησε ένα τραγούδι αποκλειστικά για την Εταιρεία, αποδίδοντας με στίχους και μουσική τις αξίες και τον προσανατολισμό της– έδωσαν ένα διαφορετικό τόνο στις εργασίες του Συνεδρίου, το οποίο ολοκληρώθηκε με cocktail. Στη διάρκειά του συνεργάτες του Δικτύου Agency και προσωπικό είχαν την ευκαιρία να μοιραστούν ευχάριστες στιγμές και να ανταλλάξουν όλοι μαζί σκέψεις και συναισθήματα με τον απόηχο του συνεδρίου. Την επιμέλεια της οργάνωσης είχε αναλάβει, μαζί με την ΑΧΑ, η Orama New Age Productions S.A.