Allianz Ελλάδος: Ισχυρή θέση που εμπνέει σιγουριά

413

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η ετήσια εκδήλωση Βραβεύσεων του Δικτύου Agency της Allianz Ελλάδος, όπου πέρα από την επιβράβευση των κορυφαίων Συνεργατών, το κοινό είχε την ευκαιρία να ακούσει από τα στελέχη της εταιρείας τους στρατηγικούς σχεδιασμούς της Allianz, που θα της επιτρέψουν να συνεχίσει την αναπτυξιακή της πορεία.

«Η ισχυρή μας θέση εμπνέει σιγουριά και οφείλουμε να διασφαλίσουμε τη βιωσιμότητα του ανταγωνιστικού μας πλεονεκτήματος στον χρόνο. Με τη στήριξη ενός ισχυρού Ομίλου, καταφέρνουμε να ενισχύουμε τη θέση μας στην αγορά διευρύνοντας το μερίδιο αγοράς μας, αλλά και κερδίζοντας ακόμα περισσότερους πελάτες-υποστηρικτές, που μας συστήνουν ανεπιφύλακτα σε συγγενείς και φίλους τους», ανέφερε στην ομιλία του ο Πρόεδρος και Δ/νων Σύμβουλος, κ. Πέτρος Παπανικολάου.

Αναφερόμενος στους μελλοντικούς σχεδιασμούς της Allianz Ελλάδος, τόνισε μεταξύ άλλων: «Εμείς εστιάζουμε στην οργανική ανάπτυξη βασιζόμενοι στην εξαιρετική ποιότητα και τις γνώσεις που έχουν οι συνεργάτες του δικτύου Agency της Allianz. Παράλληλα, συνεχίζουμε να επενδύουμε στην περαιτέρω ανάπτυξη και ανανέωση του ανθρώπινου δυναμικού των Πωλήσεων».

Η κα Νόρα Σταθούρου, Δ/ντρια Πωλήσεων, αναφέρθηκε στην ομιλία της στις προοπτικές του επαγγέλματος του ασφαλιστικού συμβούλου αλλά και στις ενέργειες που υλοποιήθηκαν το πρώτο εξάμηνο του 2014 και αφορούσαν στους τομείς της Στοχοθεσίας, της Ανάπτυξης των γραφείων, της υλοποίησης ενός φιλόδοξου Εκπαιδευτικού Προγράμματος, αλλά και σε μια σειρά από Πωλησιακά Κίνητρα με στόχο την ενδυνάμωση της παραγωγικής δράσης.

Ο κ. Άγγελος Πολίτης, Γεν. Δ/ντής Πωλήσεων, μίλησε για τις νέες λύσεις της Allianz Ελλάδος για τις ανάγκες της Σύνταξης και της Αποταμίευσης, αλλά και για τις νέες προϊοντικές επιλογές στον τομέα της Υγείας, παρουσιάζονταςστο κοινό το “My Primary Care”, τη νέα λύση Πρωτοβάθμιας Περίθαλψης της Allianz, που προσφέρει πρόσβαση σε υπηρεσίες εξωνοσοκομειακής φροντίδας.

Η κα Φιλίππα Μιχάλη, Δ/ντρια Market Management & Επικοινωνίας, αναφέρθηκε στα νέα δεδομένα που έχει δημιουργήσει η ψηφιοποίηση για τον ασφαλιστικό κλάδο, αλλά και στη στρατηγική και στους σχεδιασμούς της Allianz στον τομέα αυτόν.

Κορυφαία στιγμής της εκδήλωσης αποτέλεσε η βράβευση των συνεργατών του δικτύου Agency της Allianz Ελλάδος που ξεχώρισαν μέσα στο 2013 με τις εξαιρετικές τους επιδόσεις στις πωλήσεις αλλά και στη στελέχωση, συμβάλλοντας στην ανάπτυξη του δυναμικού των Πωλήσεων.

 {gallery}EKDILOSEIS/Allianz-brabeyseis-14{/gallery}

 

 

Προηγούμενο άρθροΕυρωσκεπτικισμός και στις Ασφάλειες
Επόμενο άρθροΤο ΕΙΑΣ προετοιμάζει διαδικτυακά τους υποψήφιους διαμεσολαβητές