ALLIANZ Ελλάδος :: Αποτελέσματα 9μήνου 2009

11

Το ισχυρό της προφίλ ενίσχυσε και το 2009 η Allianz Ελλάδος, «σημειώνοντας, εν μέσω αντίξοων οικονομικών συγκυριών, κορυφαίες επιδόσεις, που αποτυπώνονται στην αύξηση του πελατειακού της κοινού κατά 20%, όπως και των συνεργατών της κατά 8%, έναντι του 2008», όπως σημειώνεται σε σχετικό δελτίο τύπου.
Σύμφωνα και με τις τελευταίες εκτιμήσεις, η φετινή χρονιά θα κλείσει με το χαρτοφυλάκιο της Allianz Ελλάδος να περιλαμβάνει πάνω από 290.000 πελάτες, έναντι 244.053 που ήταν το 2008, όπως και με 1.849 συνεργάτες από 1.706 που διέθετε την προηγούμενη χρήση.
Η έντονα ανοδική τάση που παρατηρείται σε όλους τους δείκτες της Allianz Ελλάδος, η οποία καταγράφεται υπό δυσμενείς οικονομικές συνθήκες λόγω της διεθνούς κρίσης, διασφαλίζει στην εταιρεία σημαντική ανάπτυξη εργασιών που επιτυγχάνεται σε απόλυτα υγιή και κερδοφόρα βάση, ενταγμένη στα πρότυπα ανάπτυξης του ομίλου Allianz.
Φέτος, η εταιρεία συνεχίζει τη δυναμική της πορεία καταγράφοντας στο 9μηνο αύξηση του κύκλου εργασιών στον κλάδο Ζωής κατά 6,3% στα 83,5 εκατ. ευρώ, στον κλάδο Γενικών Ασφαλειών άνοδο κατά 17% στα 70,7 εκατ. ευρώ και σε σύνολο αύξηση 11% στα 154,2 εκατ. ευρώ, έναντι του αντίστοιχου περσινού διαστήματος.
Στο 9μηνο, ανοδικά κινήθηκαν και τα λειτουργικά κέρδη της εταιρείας, τα οποία αυξήθηκαν κατά 47,5% στα 3,3 εκατ. ευρώ στον κλάδο Ζωής και κατά 32,3% στα 8,5 εκατ. ευρώ στις Γενικές Ασφάλειες.
Ο Δ/νων Σύμβουλος και CEO της Allianz Ελλάδος, κ. Πέτρος Παπανικολάου, σχολίασε τις επιδόσεις της εταιρείας, τονίζοντας ότι «οι ρυθμοί ανάπτυξης του συνόλου των δραστηριοτήτων μας ενισχύουν τη θέση μας στην αγορά. Αναπτυσσόμαστε, μέσα από ένα ταχύτατα αυξανόμενο δυναμικό πωλήσεων, που με επαγγελματισμό και ακεραιότητα παρέχει κατάλληλες λύσεις σε όλο και περισσότερους πελάτες που μας εμπιστεύονται καθημερινά».
Αναλύοντας τη στρατηγική της εταιρείας, υπογράμμισε: «από το 2ο εξάμηνο του 2009 δίνουμε έμφαση στη σύνταξη με νέα προϊόντα και υπηρεσίες και παρά τη δύσκολη οικονομικά συγκυρία, οι πωλήσεις των συνταξιοδοτικών προγραμμάτων παρουσιάζουν σημαντική αύξηση».
Συνεπεία των ανωτέρω, για το 2009 η εταιρεία διατηρεί το στόχο της για αύξηση της παραγωγής της στο σύνολο των δραστηριοτήτων της κατά 8,6% στα 216 εκατ. ευρώ, καθώς και για καθαρά κέρδη μετά από φόρους 11,9 εκατ. ευρώ, ενώ τα ίδια κεφάλαιά της εκτιμάται ότι θα ανέλθουν φέτος στα 107 εκατ. ευρώ, με απαιτούμενο περιθώριο φερεγγυότητας τα 35 εκατ. ευρώ.
Ο κ. Παπανικολάου, αναφερόμενος στο τι θα επακολουθήσει στην ασφαλιστική αγορά, εκτίμησε ότι «το 2010 θα είναι μια δύσκολη χρονιά για τον κλάδο μας, αφού οι τζίροι που μετακινήθηκαν το τελευταίο τετράμηνο του 2009 σε αρκετές εταιρείες θα πρέπει να αποδώσουν και θετικά αποτελέσματα», ενώ επεσήμανε ότι «τα αυξημένα όρια αστικής ευθύνης στον κλάδο αυτοκινήτων, αλλά και η ανασφάλεια για την πορεία των επενδυτικών χαρτοφυλακίων, θα πιέσουν τα ασφάλιστρα προς τα επάνω».
Τέλος, ιδιαίτερη ήταν η αναφορά του κ. Παπανικολάου και στο ζήτημα της εξυγίανσης της ασφαλιστικής αγοράς. Όπως ο ίδιος επεσήμανε «βιώνοντας μια εξαιρετικά δύσκολη οικονομική συγκυρία και με δεδομένη την ανάγκη εξυγίανσης της αγοράς, ο ρόλος της εποπτείας είναι ιδιαίτερα κρίσιμος. Η εξυγίανση πρέπει να συνεχίσει χωρίς καθυστέρηση, γιατί κάθε μέρα που περνάει χωρίς τα αναγκαία μέτρα επιβαρύνει την αγορά και εντέλει τον καταναλωτή με πρόσθετο κόστος, σε μια περίοδο που σε κανέναν δεν περισσεύουν κεφάλαια».