Επιχειρηματικότητα σε κρίση: Οι παθογένειες της ελληνικής επιχείρησης και πώς να τις θεραπεύσετε

226

Παναγιώτης Ρεγκούκος


Το βιβλίο περιέχει περί τις 50 παθογένειες της ελληνικής επιχειρηματικότητας, συμπεριλαμβανομένης της ασφαλιστικής και μεσιτικής αγοράς, που εντοπίζονται τόσο εντός των επιχειρήσεων όσο και σε σχέση με το εξωτερικό περιβάλλον (πελάτες, προμηθευτές, συνεργάτες, κ.λπ.).
Στο 6ο μέρος του βιβλίου, όπου εξετάζονται οι παθογένειες ειδικών αγορών, ο συγγραφέας κάνει ιδιαίτερη αναφορά στις παθογένειες της ασφαλιστικής αγοράς, ενώ ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει και το κεφάλαιο που αφορά στο Marketing Plan Ασφαλιστικού Γραφείου και Ασφαλιστή.

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗ

Προηγούμενο άρθροΗ αξία των πραγμάτων: Αγορές και δημοκρατικοί θεσμοί
Επόμενο άρθροΤο παράδοξο της παγκοσμιοποίησης: Η δημοκρατία και το μέλλον της παγκόσμιας οικονομίας